Transport și plată

Condiţii generale de livrare

1.1. FarmaciaTei.ro utilizează servicii de livrare la ușă, la Pachetomat® și la Oficiile Poșta Româna PostCollect®, prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro

1.2. Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3. Taxe de livrare, se adaugă la termenul de procesare al comenzii.
Termenul de procesare al unei comenzi este de 2 zile lucrătoare, conform punctului 4. Termene de procesare și livrare.

1.3. Traseul coletului poate fi urmărit atat prin click pe AWB-ul existent în contul de client, dar si introducând AWB-ul comenzii pe pagina LivrariOnline.ro la secţiunea Cautati AWB, click aici.

1.4. Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

2.1. Serviciul este momentan indisponibil.

3.1. În funcţie de zona de livrare și greutatea coletului, taxele de livrare pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului FarmaciaTei.ro, sunt mentionate in tabelul de mai jos:

* Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro. În cazul acestor localități, timpul estimat de livrare poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

3.2. Taxa de livrare este calculată înainte de a finaliza comanda, se adaugă la costul produselor și este inclusă în suma achitată online.

4.1. Termenul de procesare al comenzilor plasate pe site-ul FarmaciaTei.ro, indiferent de modalitatea de livrare aleasă, este de maximum 2 zile lucrătoare și reprezintă atât colectarea cât și împachetarea produselor.

4.2. Durata sau timpul estimat de livrare, conform tabelului anexat la punctul 3, se adaugă la termenul de procesare al comenzii mentionat la punctul 4.1 

4.3. Durata sau timpul estimat de livrare, poate fi prelungit în situații excepționale, cum este cazul localităților îndepărtate a căror listă poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro, până la 3-5 zile lucrătoare.

4.4. În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

5.1. FarmaciaTei.ro nu poate efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu,

Pentru localitatea Sulina timpul de livrare este de 5 zile.

5.2. FarmaciaTei.ro poate efectua livrări doar in Oficiile Poșta Româna PostCollect®, nu și celelalte.

 

Modalităţi de livrare

6.1. Prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro, în București livrările sunt efectuate prin firma de curierat Bookurier, iar la nivel Național prin firmele de curierat Cargus, GLS și NemoExpress.

6.2. La nivel național, curierul încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

7.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot opta pentru ridicarea personală din Farmaciile Tei, de la Casa rapidă Click&Collect.
Serviciul este disponibil în punctele de lucru Farmacia Tei.

7.2. Produsele pot fi ridicate doar după procesarea comenzii, moment în care clientul primeste notificarea de confirmare a procesării prin SMS (noreply) și/sau email (verificați și folderul spam).

7.3. După recepționarea notificării de procesare, clientul are la dispoziție 3 zile lucrătoare pentru a ridica produsele.

7.4. Clientul poate efectua ridicarea direct de la casa Click&Collect fără a se așeza la randul de acces în locație, în timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales.
Programul este disponibil în pagina de prezentare a Farmaciilor Tei.

8.1. Ridicarea din Pachetomat® este un serviciu oferit de PostaPanduri.ro, fondată în anul 2015, fiind cea mai mare rețea de Pachetomate®, cu peste 130 de locații, amplasate în marile orașe din țară.

8.2. Pachetomatul® este un dulap automatizat, din care clientul poate ridica personal coletul, cu ajutorul codului de ridicare primit prin SMS și/sau email, imediat după confirmarea depunerii coletului de către curier. 

8.3. Codul de ridicare este unic, iar termenul maxim de ridicare este de 3 zile de la primirea acestuia.

8.4. Harta locațiilor Pachetomatelor, ce conține indicații de orientare, temperatură și program, poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

9.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poșta Română PostCollect®

9.2. Harta locațiilor poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

9.3. Poșta Română informează clientul atunci când coletul ajunge la oficiul destinatar, folosind datele introduse de client la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATĂ.

9.4. Ridicarea se poate realiza conform termenilor și condițiilor Poștei Române.
Pentru mai multe detalii cu privire la Oficiile Poștale PostCollect® disponibile, adresă, orar dar și detaliile de contact ale acestora, click aici pentru a accesa site-ul oficial al acesteia.

10.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot achiziționa online medicamente OTC care se eliberează fară prescripție medicală, prin comandă cu livrare la domiciliu în orașele București și Constanța sau prin comandă cu ridicare de la casa rapidă Click&Collect aflată în locațiile Farmacia Tei (excepție făcând punctul de lucru din Bulevardul Lacul Tei nr. 56).
În ceea ce privește ridicările de la casa rapidă Click&Collect, rămân valabile dispozițiile de la punctul 7. Ridicare rapidă de la casa Click&Collect.

10.2. FarmaciaTei.ro poate livra medicamentele OTC care se eliberează fară prescripție medicală, doar în orașele București și Constanța.

10.3. Clienții FarmaciaTei.ro nu pot adăuga într-o comandă atât medicamente OTC cât și produse Non-farma, deoarece nu se pot plasa comenzi mixte.
Medicamentele OTC au un regim de livrare diferit fată de cel al produselor Non- farma, acestea fiind livrate în ziua în care au fost preluate de curier din farmacie, în condiții speciale de transport cu temperatură controlată.

10.4. Condițiile generale pentru achiziția online a medicamentelor OTC sunt disponibile la pagina Termeni si conditii de utilizare art. 15.

 

Modalități de plată

11.1. Comenzile plasate pe site-ul FarmaciaTei.ro pot fi achitate doar prin plata online, folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro, prin sistemul securizat oferit de PlatiOnline.ro, aceasta fiind încă din anul 2002 una dintre cele mai sigure și eficiente platforme de acceptare și procesare a plăților online din România.

11.2. Procesul de plată se realizează prin introducerea datelor cardului pe pagina securizată de plată, pas urmat de autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure.

11.3. După revizuirea și salvarea comenzii, clientul este redirecționat pe o pagină securizată de plată, pentru a introduce detaliile cardului, iar dacă acestea au fost introduse corect, clientul este redirecționat pe pagina de autorizare a tranzacției prin sistemul 3D Secure.

11.4. Pentru autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure clientul trebuie să folosească parola statică stabilită cu banca emitentă a cardului, sau să autorizeze tranzacția din aplicația bancară.
Atunci când autorizarea se efectuează prin aplicația bancară clientul nu trebuie să închidă pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes, ci trebuie să revină imediat după confirmarea autorizării, la ultimul pas efectuat pe site-ul FarmaciaTei.ro, pentru ca plata să fie inregistrată.

11.5. Din Ianuarie 2021 băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online 3D Secure versiunea 2.
Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, este necesară activarea cardurilor bancare în sistemul 3D Secure 2.
PlatiOnline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

11.6. Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care clientul plasează o comandă pe site-ul FarmaciaTei.ro, suma este doar blocată în contul asociat cardului utilizat.
Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care produsele sunt predate serviciului de curierat.

11.7. Mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online sunt disponibile pe pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

11.8. Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.
Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și nu mai poate fi reluat procesul de achitare.

12.1. Pentru plata online în rate sunt disponibile două programe de rate prin card de credit Star Banca Transilvania și BRD Finance, iar plata se realizează prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți PlatiOnline.ro

12.2. În completarea mecanismului de plată online prezentat mai sus, la punctul 11. Plata online, menționam că după introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, cardul de rate este recunoscut automat de sistemul de plată, iar clientului îi este permisă alegerea numărului de rate dorit sau a plații integrale. Astfel, clientul trebuie să aleagă la acest pas numărul de rate dorit.
După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la metoda de plată aleasă, integrală sau în rate, implicit numărul de rate nu poate fi schimbat.  

12.3. Rate prin card de credit Star Banca Transilvania:

Acum e mai ușor să cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți să plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândă → perioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure prin Internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800802273 (CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264594337 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.


12.4. Rate prin card de credit BRD Finance:

Programul de plată în rate fără dobânda este disponibil pentru cumpărături online pe site-ul FarmaciaTei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 0213014830

 

Informaţii generale

13.1. Pentru anularea comenzilor achitate clientul are la dispoziție în istoricul comenzii din contul de client, butonul de anulare comandă.

14.1. Produsele voluminoase nu pot fi livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®.
În pagina produsului sunt menționate opțiunile de livrare disponibile pentru produsul respectiv.
Fiind condiționați de volumetrie, pentru aceaste metode de livrare (livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®) se pot adăuga în coș maxim 20 de produse.

14.2. Produsele ce au în imagine eticheta Exclusiv online nu se pot achiziționa din punctele de lucru Farmacia Tei și nu se pot adăuga într-o comandă cu ridicare de la casa rapidă Click&Collect.
Acestea sunt disponibile doar în depozitul online și se pot comanda cu livrare la domiciliu, la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®.

14.3. Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare / livrare) înregistrate pe site-ul FarmaciaTei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata.

Data ultimei actualizări: 13-August-2022

Vezi Politica de confidentialitate date personale