Cum comand

1.Înregistrare cont client

Farmaciatei.ro permite plasarea comenzilor doar dacă aveți un cont creat pe site, cu o adresă de email valabilă.

Înainte de înregistrarea contului vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate privind utilizarea datelor personale.

Pentru înregistrarea unui cont nou trebuie să dați click pe butonul Contul meu, apoi adăugați adresa de email și urmați indicațiile oferite:

Vă rugăm să completați cu atenție datele solicitate.

Tastați adresa de email cu litere mici, fără spații înainte sau după.

Parola trebuie să conțină cel puțin 8 caractere.

După recepționarea mesajului de mai jos, vă rugăm să verificați adresa de email, inclusiv folderul spam.

Pentru activare trebuie să folosiți una din cele două variante din email, butonul Activează sau link-ul de mai jos.

Confirmarea activării contului este reprezentată de mesajul: Felicitări, contul tău a fost activat. Te poți conecta folosind emailul și parola setate anterior.

2.Resetare parolă

Dacă aveți un cont activ, introduceți adresa de e-mail și parola pentru a vă conecta, iar dacă ați uitat parola trebuie să folosiți butonul Ai uitat parola?

Apoi urmați instrucțiunile din emailul de resetare (verificați inbox și spam).

Emailul conține link-ul pe care trebuie să îl accesați pentru a intra în meniul de resetare.

În meniul de resetare parolă trebuie să adăugați parola nouă care să conțină minim 8 caractere.

Noua parolă a fost salvată și puteți relua procesul de conectare (adăugare adresă de email și parolă, pentru a intra în cont).

Produsele din oferta Farmaciatei.ro sunt împărțite în două categorii cu metode de livrare specifice: Non-farma și Medicamente.

Categoria de produse Non-farma include suplimente alimentare care nu necesită condiții speciale de transport, cosmetice, dermato-cosmetice, produse naturiste, etc. Acestea pot fi livrate în București și la nivel național prin următoarele metode:

  • Ridicare personală din Pachetomat;
  • Ridicare rapidă de la casa Click&Collect Farmacia Tei;
  • Livrare prin curier;
  • Livrare în aceeași zi București (disponibilă în intervalul 00:00 - 11:30);
  • Ridicare personală de la Oficiile PostCollect.

Categoria Medicamente:

  • Medicamentele OTC se pot elibera fără prescripţie medicală și au disponibile două opțiuni de livrare: la domiciliu în Municipiile București și Constanța, sau ridicare de la ghișeul Farmaciei Tei.

    Conform imaginii de mai sus, medicamentele OTC sunt deosebite prin eticheta OTC din poza produsului și au ca opțiune de livrare doar Municipiile București și Constanța.

    Achiziția online a medicamentelor OTC se poate realiza independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

    În pagina medicamentului OTC, la Opțiuni Livrare, găsiți secțiunea informativă Alege Farmacia, unde puteți verifica ora sau data cea mai apropiată pentru ridicarea unei comenzi, însă după înregistrarea unei comenzi cu ridicare trebuie să așteptați notificarea (sms/email) conform căreia comanda este pregătită și poate fi ridicată.

  • Medicamentele RX se eliberează doar din farmacie, în baza rețetei medicale emise de medic și sunt disponibile pe site cu titlu informativ (nu pot fi comandate, rezervate sau livrate, conform Legii Farmaciei).

Pagină produs / Adăugare în coș:

În pagina produsului sunt afișate următoarele informații: denumirea produsului, brand-ul, termenul de valabilitate, prețul produslui, disponibilitatea în stocul online, disponibilitatea în locații, opțiunile de livrare atribuite produsului, descrierea acestuia, participarea la campanii dacă este cazul, etc.

Adăugați produsul sau produsele dorite în coș folosind butonul Adaugă în coș și măriți sau micșorați cantitatea direct din coșul de cumpărături, apoi apasati butonul Cumpara.

Produse voluminoase:

Produsele voluminoase sau cele de tip pachet nu pot fi livrate în pachetomat și la Oficiile Poștei Române, iar în descrierea acestora la opțiunile de livrare regăsiți doar livrarea la ușa/domiciliu.

De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, în cazul livrării în pachetomat sau la postă se pot adăuga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Vă recomandăm să stabiliți înainte tipul de livrare dorit, astfel încât să adăugați produsele potrivite în coșul de cumpărături.

Exclusiv online:

Aceasta etichetă indică faptul că produsul nu se poate achiziționa din punctele de lucru Farmacia Tei, dar se poate comanda prin metodele de livrare puse la dispozitie pe site.

Indisponibil online - Disponibil in locații:

Produsul indisponibil online dar disponibil in locații, nu poate fi comandat online sau prin altă modalitate, însă puteți fi notificat atunci când revine pe site, prin butonul verde ANUNȚĂ- când revine în stocul online.

Totodată este afișată și disponibilitatea produsului în locații, de unde poate fi achiziționat direct de la ghișeu.

1. ➡️ Click pe butonul Cumpara pentru a deschide pagina Cosul meu:

Pagina Cosul meu permite:

  • verificarea produselor adaugate (denumire, data expirare, preț);
  • verificarea beneficiilor aplicate dacă este cazul;
  • modificări de cantitate;
  • introducerea unui cod de voucher;
  • printarea conținutului coșului.

2. ➡️ Click pe butonul Finalizeaza comanda pentru a deschide formularul de comandă.

În funcție de produsele adăugate în coș și de ora de plasare, aveți la dispoziție 5 metode de livrare*.

*FarmaciaTei.ro își rezervă dreptul de a închide una sau mai multe metode de livrare, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestora -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

Adăugați datele de livrare și facturare urmând instrucțiunile afișate în formular.

⚠️ În cazul achiziției de medicamente OTC, conform prevederilor art. 32, alineat (1), lit c) si d) din Ordinul 444/2019, procesul de comandă include un pas suplimentar. După adăugarea datelor de facturare urmează Formularul de anamneza în care trebuie să adăugați detalii suplimentare cu privire la achiziție: nume, vârstă, sex, înălțime, greutate actuală, tratamente curente, alergii, etc.

3. ➡️ Click pe butonul CONTINUĂ pentru a trece la pagina REVIZUIRE FINALA

Pasul REVIZUIRE FINALA conține toate detaliile comenzii pe care urmează să o înregistrați: lista de produse, datele de livrare și facturare introduse, atenționarea cu privire la faptul că nu se pot face modificări ulterior plasării comenzii, costul produselor și al transportului, campaniile aplicate dacă ați optat pentru acestea, termenul de procesare și livrare, condițiile de procesare și livrare și secțiunea unde puteți introduce informații suplimentare.

4. ➡️ Click pe butonul CĂTRE PLATĂ după exprimarea acordului pentru timpul de procesare și livrare al comenzii, modul de notificare prin sms și pentru termenii și condițiile prezentate pe site.

➡️ Adăugați datele cardului în pagina securizată de plată și autorizați plata prin sistemul 3DSecure.

⚠️ Pentru plata în rate trebuie să alegeți numărul de rate dorit după introducerea numărului de card.

Pentru a evita erorile de tranzacționare vă rugăm să țineți cont de următoarele recomandări:

  • NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat;
  • așteptați încărcarea paginii, apoi urmati instructiunile de pe pagina 3DSecure;
  • dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes;
  • dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie să vă întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul farmaciatei.ro, pentru ca plata să fie finalizată.

Dacă plata a fost autorizată, comanda are statusul Plata a fost autorizata.

⬇️ Comanda înregistrata poate fi urmarita la secțiunea COMENZILE MELE.

Notificările pentru comanda plasată sunt trimise către adresa de email furnizată și vă recomandăm să verificați și folderul spam.

PLATA NEFINALIZATĂ

Dacă nu ați reușit să finalizați plata și comanda este doar înregistrată în sistem, puteți reîncerca plata direct din contul de client.

Atunci când plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă.

DISPOZIȚII FINALE

1. Farmacia Tei are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv existând limitări la adăugarea în coș a produselor. Limitarea este dinamică, nu este standard, astfel că pentru majoritatea produselor se pot adăuga în coșul de cumpărături maxim 10 bucăți, însă există și produse pentru care limitarea este de maxim 3, 5, 6 bucăți pe comanda. În momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "Cantitatea cerută depășește limita de 3/5/6/10 bucăți pe comandă".

2. Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare / livrare) înregistrate pe site-ul farmaciatei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata. Vă recomandăm să verificați cu atenție conținutul coșului și datele introduse, înainte de a înregistra comanda.


Data ultimei actualizări: 26 Septembrie 2023

Vezi Politica de confidentialitate date personale