Cum comand

1.Înregistrare cont client

Farmaciatei.ro permite plasarea comenzilor doar dacă aveți un cont creat pe site, cu o adresă de email valabilă.

Înainte de înregistrarea contului vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate privind utilizarea datelor personale.

Pentru înregistrarea unui cont nou accesați butonul Contul meu, adăugați adresa de email și urmați indicațiile oferite:

Vă rugăm să completați cu atenție datele solicitate.

Tastați adresa de email cu litere mici, fără spații înainte sau după.

Parola trebuie să conțină cel puțin 8 caractere.

După recepționarea mesajului de mai jos, vă rugăm să verificați adresa de email, inclusiv folderul spam.

Pentru activare trebuie să accesați una din cele două variante din email, butonul Activează sau link-ul de mai jos.

Confirmarea activării contului este reprezentată de mesajul: Felicitări, contul tău a fost activat. Te poți conecta folosind emailul și parola setate anterior.

2.Resetare parolă

Dacă aveți un cont activ, introduceți adresa de e-mail și parola pentru a vă conecta, iar dacă ați uitat parola vă rugăm să folosiți butonul Ai uitat parola?

Apoi urmați instrucțiunile din emailul de resetare (verificați inbox și spam).

Emailul conține link-ul pe care trebuie să îl accesați pentru a intra în meniul de resetare.

În meniul de resetare parolă trebuie să adăugați parola nouă care să conțină minim 8 caractere.

Noua parolă a fost salvată și puteți relua procesul de conectare (adăugare adresă de email și parolă, pentru a intra în cont).

Produsele din oferta Farmaciatei.ro sunt împărțite în doua categorii cu metode de livrare specifice: Non-farma și Medicamente.

Categoria de produse Non-farma include suplimente alimentare care nu necesită condiții speciale de transport, cosmetice, dermato-cosmetice, produse naturiste, etc. Acestea pot fi livrate în București și la nivel național prin următoarele metode:

  • Ridicare de la ghișeele Farmacia Tei;
  • Ridicare din Pachetomatele Poșta Panduri / Oficiile Poșta Română;
  • Livrare la ușă prin Livrărionline.

Categoria Medicamente:

  • Medicamentele OTC se pot elibera fără prescripţie medicală și au disponibile două opțiuni de livrare: la domiciliu în Municipiile București și Constanța, sau ridicare de la ghișeul Farmaciei Tei.

    Conform imaginii de mai sus, medicamentele OTC sunt deosebite prin eticheta OTC din poza produsului și au ca opțiune de livrare doar Municipiile București și Constanța.

    Achiziția online a medicamentelor OTC se poate realiza independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

    În pagina medicamentului OTC, la Opțiuni Livrare, găsiți secțiunea informativă Alege Farmacia, unde puteți verifica ora sau data cea mai apropiată pentru ridicarea unei comenzi, însă după înregistrarea unei comenzi cu ridicare trebuie să așteptați notificarea (sms/email) conform căreia comanda este pregătită și poate fi ridicată.

  • Medicamentele RX se eliberează doar din farmacie, în baza rețetei medicale emise de medic și sunt disponibile pe site cu titlu informativ (nu pot fi comandate, rezervate sau livrate, conform Legii Farmaciei).

Pagină produs / Adăugare în coș:

În pagina produsului sunt afișate următoarele informații: denumirea produsului, brandul, termenul de valabilitate, prețul produslui, disponibilitatea în stocul online, disponibilitatea în locații, opțiunile de livrare atribuite produsului, descrierea acestuia, participarea la campanii dacă este cazul, etc.

Adăugați produsul sau produsele dorite în coș folosind butonul Adaugă în coș și măriți sau micșorați cantitatea direct din coșul de cumpărături, apoi apasati butonul Cumpara.

Produse voluminoase:

Produsele voluminoase sau cele de tip pachet nu pot fi livrate în pachetomat și la Oficiile Poștei Române, iar în descrierea acestora la opțiunile de livrare regăsiți doar livrarea la ușa/domiciliu.

De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, în cazul livrării în pachetomat sau la postă se pot adăuga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Vă recomandăm să stabiliți înainte tipul de livrare dorit, astfel încât să adăugați produsele potrivite în coșul de cumpărături.

Exclusiv online:

Aceasta eticheta indică faptul că produsul nu se poate ridica de la ghișeu, este disponibil doar în depozitul online și se poate comanda doar cu livrare la domiciliu sau în pachetomat.

Indisponibil online:

Produsul indisponibil online nu poate fi comandat online sau prin altă modalitate, însă puteți fi notificat atunci când revine pe site, prin butonul verde Click aici pentru notificare stoc.

Totodată este afișată și disponibilitatea produsului în locații, de unde poate fi achiziționat direct de la ghișeu.

După alegerea produselor, puteți finaliza comanda apăsând pe butonul CUMPARA.

În pagina COȘUL MEU puteți efectua mai multe operațiuni: puteți verifica produsele adăugate, termenul de valabilitate, costul acestora, campaniile aplicate, totodată puteți efectua modificări de cantitate și puteți introduce codul unul voucher dacă sunteți în posesia acestuia.

DETALII COMANDA

Pentru a finaliza comanda trebuie să apăsați pe butonul verde Finalizeaza comanda.

În funcție de produsele alese aveți la dispoziție 3 metode de livrare:

  • Ridicare de la ghișeele Farmacia Tei;
  • Ridicare din Pachetomatele Poșta Panduri / Oficiile Poșta Română;
  • Livrare la ușă prin Livrărionline.

Vă rugăm să alegeți metoda de livrare dorită și să completați datele corect deoarece așa cum este menționat în formularul de comandă, nu se pot efectua modificări după înregistrarea comenzii.

După alegerea metodei de livrare, la pasul doi trebuie să adaugați datele de facturare corecte și complete urmând instrucțiunile afișate în formular. Factura este emisă automat de sistem și ulterior plasării comenzii datele nu se mai pot modifica.

În cazul ridicărilor din Pachetomat sau de la Ghiseul Farmaciei Tei, notificările de ridicare se trimit către numărul de telefon și adresa de email introduse la acest pas - metodă plată și date facturare.


REVIZUIRE FINALA:

Pentru a verifica datele furnizate, pasul Revizuire finala conține toate detaliile cu privire la comanda pe care doriți să o plasați: Lista de produse, datele de livrare și facturare introduse, atenționarea cu privire la faptul că nu se pot face modificări ulterior plasării comenzii, costul produselor și al transportului, campaniile aplicate dacă ați optat pentru acestea, termenul de procesare și livrare, condițiile de procesare și livrare și secțiunea unde puteți introduce informații suplimentare.

Puteți trece la finalizarea plății folosind butonul Catre plata doar daca vă exprimați acordul pentru timpul de procesare și livrare al comenzii, modul de notificare prin sms și pentru termenii și condițiile prezentate pe site:

FINALIZARE PLATA:

Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata Plationline.ro datele corecte ale cardului dumneavoastră: numarul de card, data de expirare si numarul cvv format din 3 cifre de pe spatele cardului.

Dacă folosiți sistemul de plată în rate, vă rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card, site-ul vă atenționează că acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau numărul de rate dorit! După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la ratele alese.

După introducerea detaliilor de pe card, trebuie să autorizați plata prin sistemul 3DSecure.

Pentru a evita erorile de tranzacționare va rugăm să NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat.

Apăsăți pe butonul Autorizează și așteptați încărcarea paginii chiar dacă durează mai multe secunde, apoi introduceți pe următoarea pagină parola 3DSecure (trimisă de banca dvs. prin SMS), parola unică stabilită cu banca dvs., sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran.

Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes.

Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie să vă întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul farmaciatei.ro, pentru ca plata să fie finalizată.

Atunci când plata a fost autorizată primiti mesajul de mai jos si puteți urmări comanda la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră:

Puteți urmări comanda la secțiunea Comenzile mele din contul dumneavoastră.

Comanda a cărei plată a fost finalizată cu succes, are statusul: Plata a fost autorizată:

Notificările cu privire la comanda plasată sunt trimise către adresa de email furnizată, va rugăm să verificați și folderul spam.

PLATA NEFINALIZATĂ

Dacă nu ați reușit să finalizați plata și comanda este doar înregistrată în sistem, puteți reîncerca plata direct din contul de client.

Atunci când plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă astfel că trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

DISPOZIȚII FINALE

Data ultimei actualizări: 28-Aprilie-2022

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.