Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Cum comand

paȘii necesari sunt detaliaȚi mai jos

 

Farmaciatei.ro permite plasarea comenzilor doar dacă aveți un cont creat pe site, cu o adresă de email valabilă.

Înainte de înregistrarea contului vă invităm să citiți informațiile cu privire la politica de confidențialitate privind utilizarea datelor personale, apoi:

  • Pentru înregistrarea unui cont nou accesați butonul Contul meu, urmat de Inregistrare si completați câmpurile obligatorii.

  • rugăm completați cu atenție datele solicitate. Tastați adresa de email cu litere mici, fară spații înainte sau după, deoarece câmpurile sunt key sensitive. De asemenea, parola trebuie sa conțină minim 8 caractere.
  • Dacă aveți deja cont introduceți adresa de e-mail și parola contului dvs. Iar dacă ați uitat parola vă rugăm să selectați secțiunea "Am uitat parola" pentru a vă putea actualiza contul creat și respectați instrucțiunile din emailul primit (verificați atât inbox cât și spam).

După înregistrarea contului puteți oricând opta pentru ștergerea acestuia, folosind opțiunea Șterge Cont din meniu. 

Produsele ce fac parte din oferta Farmaciatei.ro sunt împărțite în doua categorii cu metode de livrare specifice:

  • Produse Non-farma ce pot fi livrate atât în București cât și la nivel național (în pachetomat și la domiciliu).
  • Medicamente, la rândul lor împărțite în Medicamente OTC* pe care le putem livra la domiciliu doar în Municipiile București și Constanța, sau care pot fi ridicate de la ghișeele Farmaciei Tei și Medicamente RX ce se eliberează pe bază de rețetă și sunt disponibile doar cu titlu informativ (nu pot fi comandate sau livrate, conform Legii Farmaciei).

*Medicamentele OTC ce pot fi livrate doar în Municipiile București și Constanța sunt deosebite prin marca de culoare galbenă OTC din poza produsului și au ca opțiune de livrare doar cele două orașeAchiziția online a medicamentelor OTC se poate realiza doar independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

  • În pagina produsului există detalii legate de preț, disponibilitatea în stocul online, disponibilitatea în locații, dar și opțiunile de livrare atribuite produsului.
  • Adăugați produsul dorit în coș folosind butonul Adaugă în coș și măriți sau micșorați cantitatea direct din coșul de cumpărături. Dacă nu vizualizați pictograma coșului de cumpărături rugam folosiți un alt browser.

  • În general produsele voluminoase sau cele de tip pachet nu pot fi livrate în pachetomat și în descrierea acestora la opțiunile de livrare regăsiți doar livrarea la ușa/domiciliu. De asemenea, pentru că suntem condiționați de volumetrie, în cazul acestei metode de livrare se pot adauga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs). Pentru a nu apărea erori în procesul de comandă vă rugam să stabiliți înainte tipul de livrare dorit, astfel încât să adăugați produsele potrivite în coșul de cumpărături.

  • Dacă în imaginea produsului există insigna Exclusiv online trebuie să aveți în vedere că acestea nu se pot adăuga într-o comandă cu ridicare de la ghișeu, sunt disponibile doar în depozitul online și se pot comanda doar cu livrare la domiciliu sau în pachetomat. 

  • Atunci când produsul este indisponibil online acesta nu poate fi comandat prin altă modalitate, însă pentru a primi un email atunci când revine aveți la dispoziție secțiunea Click aici pentru notificare stoc. De asemenea, este afisat stocul din punctele de lucru de unde poate fi achiziționat direct de la ghișeu.

  • Pentru a finaliza comanda apăsați pe butonul Cumpara.

  • Din coșul de cumpărături provizoriu, apăsând pe butonul Cumpără, ajungeți în pagina principala a coșului de cumpărături de unde puteți efectua mai multe operațiuni: Finalizați comanda, continuați cumpărăturile, modificați din nou cantitățile sau printați conținutul coșului.


  • Apăsând pe butonul Finalizează comanda ajungeți în formularul de comandă și în funcție de produsele alese, puteți ridica de la ghiseele Farmaciei Tei sau din pachetomat, sau puteți opta pentru livrarea la domiciliu. Pentru livrarea în pachetomat sau la ghiseele Farmaciei Tei trebuie selectați metoda dorită, județul, orașul/sectorul și punctul/ghiseul de ridicare, apoi apăsați pe butonul verde ALEGE GHISEU/PUNCT RIDICARE. Iar pentru livrarea la domiciliu trebuie adăugați adresa în cazul în care nu se află deja în listă, sau o selectați din listă cu ajutorul butonului Alege, dacă ați mai plasat comenzi pe acest site. Vă rugăm să vă asigurați că datele sunt corecte și apoi apasati pe butonul Continua.


  • După alegerea metodei de livrare, la pasul doi trebuie adaugați datele de facturare corecte și complete urmând instrucțiunile afișate în formular. Factura este emisă automat de sistem și ulterior plasării comenzii datele nu se mai pot modifica. În cazul ridicărilor din Pachetomat sau de la Ghiseul Farmaciei Tei, notificările de ridicare se trimit către numărul de telefon și adresa de email introduse la acest pas.


Atenție! În cazul în care achiziționați medicamente OTC, conform prevederilor art. 32, alineat (1), lit c) si d) din Ordinul 444/2019, procesul de comandă include un pas suplimentar. După adăugarea datelor de facturare urmează Formularul de anamneza, în care trebuie să creați profilul pacientului pentru care achiziționați medicamentele (nume, vârstă, sex, înălțime şi greutate actuală) si apoi să răspundeți la toate întrebările prestabilite pentru fiecare medicament OTC.

  • Înainte de efectuarea plății, în pasul Revizuire finala al formularului de comandă sunt incluse pentru verificare toate detaliile cu privire la comanda pe care doriți o plasați: Lista de produse ce cuprinde și atenționarea cu privire la faptul nu se pot face modificări ulterior plasării comenzii, costul acestora si al transportului, date de livrare și facturare, termenul de procesare și livrare, campaniile aplicate daca ați optat pentru acestea, condițiile de procesare și livrare, dar și câmpurile unde puteți introduce informații suplimentare cu privire la culorile produselor (atunci când sunteți invitat alegeți culoarea în descrierea acestora) sau codul unui voucher ce poate fi folosit pe acest site.


  • Puteți trece la finalizarea plății apăsând pe butonul Plasează comanda doar daca exprimați acordul pentru timpul de procesare și livrare al comenzii, modul de notificare prin sms și pentru termenii și condițiile prezentate pe site.
  • Finalizarea plății se face adăugând pe pagina securizată a procesatorului de plata Plationline.ro datele corecte ale cardului dumneavoastră: numarul de card, data de expirare si numarul cvv format din 3 cifre de pe spatele cardului.
  • Dacă folosiți sistemul de plată în rate, rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card, site-ul atenționează acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau numărul de rate dorit! După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la ratele alese.

  • După introducerea datelor cardului trebuie autorizați plata prin sistemul 3DSecure.
  • Pentru a evita erorile de tranzacționare va rugăm NU apăsați de două sau mai multe ori pe butonul Autorizează și sa NU folosiți butoanele Refresh și Back ale browser-ului în timpul procesării autorizării, chiar daca pagina nu s-a incarcat imediat.
  • Apăsăți pe butonul Autorizează și așteptați încărcarea paginii, apoi introduceți pe următoarea pagină parola 3DSecure (trimisă de banca dvs. prin SMS) sau parola unică stabilită cu banca dvs., sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit intrați în aplicație pentru a autoriza, trebuie reveniți imediat după confirmarea autorizării, pe site, exact la pasul la care ați rămas pentru ca plata fie procesată.
  • Felicitări, comanda a fost înregistrată și o puteți urmări la secțiunea Comenzi din contul dumneavoastră!

    Notificările se trimit pe adresa de email, va rugăm verificați și folderul spam.

plata nefinalizatĂ

Atunci când comanda nu a intrat în stadiul de Plata aprobata și este doar Înregistrată în sistem, nu va intra în cursul normal de procesare și livrare, însă procedura de plată poate fi reluată.

Comanda rămâne înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și puteți relua plata de la informații facturare (Click pe vizualizează pentru a vedea istoricul comenzii).

Dacă plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă și trebuie adaugați din nou produsele în coș și reluati pașii de plasare.

DISPOZIȚII FINALE

Farmacia Tei are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv existând limitări la adăugarea în coș a produselor. Limitarea este dinamică, nu este standard, astfel pentru majoritatea produselor se pot adăuga în coșul de cumpărături maxim 10 bucăți, însă exista și produse pentru care limitarea este de maxim 3 sau 5 bucăți pe comandaÎn momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea ceruta depășește limita de 3/5/10 bucăți pe comandă".

Comenzile (ridicare/livrare) plasate pe site-ul farmaciatei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs, modificare metodă de livrare, etc.), astfel că vă rugam să verificați cu atenție conținutul coșului, înainte de a plasa comanda.

Data ultimei actualizări: 04-Martie-2021