Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Transport și Plată

modalitățile DE Transport (click aici)

modalitățile DE PLATĂ Pentru comenzile plasate online (ridicare/livrare)

Singura metodă de plată disponibilă este plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance.

Plata ÎN rate

Rate prin card de credit Star Banca Transilvania

Acum e mai ușor cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândăperioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure pe internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264.594.337 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.


Rate prin card de credit BRD Finance

Programul de plata în rate fără dobânda este disponibil pentru cumpărături online pe site-ul farmaciatei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 021.301.48.30.


Vă rugăm să vă asigurați că alegeți numărul de rate dorit! După introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, site-ul atenționează acesta participă la programul de rate și apoi puteți alege plata integrală sau în rate! După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la ratele alese. Procesul de comanda este detaliat în pagina Cum Comand.

Cum funcționează sistemul de plăți online

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure*: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit intrați în aplicație pentru a autoriza, trebuie reveniți imediat după confirmarea autorizării, pe site, exact la pasul la care ați rămas pentru ca plata fie procesată.

*Recent băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online "3D Secure 2". Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, trebuie să activați cardurile dumneavoastră în noul sistem "3D Secure 2". Plationline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul farmaciei.

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, recomandăm accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie adaugați din nou produsele în coș și reluati pașii de plasare.

Cum anulez comanda

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare.

Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda. 

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

Informațiile detaliate despre anulare pot fi vizualizate si la secțiunea Întrebări Frecvente.

CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

Livrarea în Uniunea EUROPEANĂ

Livrarea internațională este momentan indisponibilă.

Livrarea în ROMÂNIA

Farmaciatei.ro utilizează servicii de livrare la ușă, în pachetomat și la oficiile Poștei Române, prin parteneriatul cu Livrarionline.ro.

Atenţie! Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adaugă la termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) al coletului, explicat sub tablelul de mai jos.

În funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zona

Serviciu*

Cost (TVA inclus)

Termenul de livrare

București

Ridicare din pachetomat **

7.14 lei

1 zi lucrătoare

Ridicare din pachetomat (amplasat în farmacie)

0.00 lei

1 zi lucrătoare

Livrare la ușă produse Non-farma

12.40 lei

1-2 zile lucrătoare

Livrare la ușă medicamente OTC

17.85 lei

în ziua plecării comenzii din farmacie

Național•

Livrare la ușă standard

14.74 lei

1-2 zile lucrătoare

Livrare la ușă localități îndepărtate ***

21.88 lei

1-2 zile lucrătoare

Ridicare din pachetomat **

9.88 lei

1-2 zile lucrătoare

 

*Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.

**Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

***Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro (Costul perceput pentru localitățile îndepărtate este de 7.14 lei TVA inclus și este adaugat la costul standard de livrare 14.74 lei TVA inclus), iar termenul de livrare standard (1-2 zile lucrătoare) poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

Preţul total al transportului este vizibil înainte de a finaliza plata, se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu este de 2 zile lucrătoare și include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

AtențieÎn cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat trebuie ridice coletul de la depozitul destinatar.

•Nu putem efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu, iar pentru localitatea Sulina, timpul de livrare este de 5 zile.

rIDICAREA de la oficiile POȘTEI ROMÂNE postcollect

Prin parteneriatul cu Posta Panduri, clienții Farmaciatei.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poștale PostCollect. Locațiile disponibile, adresa și programul se regăsesc pe pagina partenerului nostru Postapanduri.ro iar pentru detaliile de contact ale oficiilor poștale rugam accesați pagina oficială a Poștei Române (selectați PostCollect).
  • Termenul de procesare (strângerea și ambalarea produselor) este de 2 zile lucrătoare;

  • Termenul de livrare (se adaugă la cel de procesare) este cuprins între 1 și 2 zile lucrătoare;

  • Costul pentru această metodă de livrare variază în funcție de oficiul destinatar și este afișat după alegerea acestuia (TVA inclus), în primul pas al formularului de comandă.

*Atenție, oficiile alese în formularul de comandă, nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. De asemenea, nu livrăm în toate oficiile disponibile la nivel național, locațiile partenere sunt cele deja disponibile pe site-ul nostru și pe pagina partenerului postapanduri.ro.

Poșta Română vă informează atunci când ajunge comanda dvs. la Oficiul ales, folosind datele introduse de dvs. la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATA.

rIDICAREA DIN GHISEELE FARMACIEI tei  - produse non-farma

Punctele de lucru ce au aceasta optiune disponibila sunt Farmacia Tei Barbu Vacarescu (casa nr. 1), Farmacia Tei Dristor (geamul de langa pachetomat) si Farmacia Tei Rahova (casa nr. 1)*.
  • Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la ghiseu este de 2 zile lucrătoare.
  • Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.50 lei (cost punga ecologica).

*Atenție, locatiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Atenție! Puteți ridica produsele doar în cazul în care ați primit notificarea de confirmare a procesării prin sms (noreply) sau email ( rugam verificați și folderul spam)! Ridicarea se poate efectua în timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales. Programul este disponibil aici.

Pentru a evita orice neplăcere, rugam așteptați confirmarea procesării comenzii înainte de a prezenta în farmacie!

rIDICARE/LIVRARE MEDICAMENTE OTC

CONDIȚII GENERALE PENTRU ACHIZIȚIA ONLINE A MEDICAMENTELOR OTC

OTC-ul (Over the Counter) este un medicament care se poate elibera fără prescripţie medicală, dar nu inainte ca farmacistul să analizeze dacă pot exista anumite contraindicații specifice în cazul pacientului.

Astfel că pentru a putea plasa o comandă online trebuie să completați la pasul 3 al formularului de comandă FORMULARUL DE ANAMNEZĂ care înlocuieşte dialogul din farmacie, dintre pacient şi farmacist:

  • În acest formular trebuie să creați profilul pacientului pentru care achiziționați medicamentele (nume, vârstă, sex, înălțime şi greutate actuală);
  • Trebuie să răspundeți la toate întrebările prestabilite pentru fiecare medicament OTC;
  • Ulterior plasării comenzii, formularul este analizat de către un farmacist, care poate confirma achiziția, sau poate anula comanda atunci când informațiile introduse de client în formular, nu permit achiziția;
  • Pe parcursul analizării acestui formular, farmacistul poate cere date suplimentare clientului, prin adăugarea unui mesaj în istoricul comenzii, în contul de client. Atunci când farmacistul vă adresează o întrebare, primiți un email care vă înștiințează cu privire la acest aspect și trebuie să răspundeți adăugând un comentariu în comanda dvs.;
  • Comanda intră în procesare doar după ce achiziția este confirmată de farmacist.

Conform prevederilor art. 32, alineat (1), lit c) si d) din Ordinul 444/2019, datele solicitate în formularul de anamneză sunt obligatorii.

În pagina medicamentului OTC, la Opțiuni Livrare, găsiți secțiunea informativă Alege Farmacia, unde puteți verifica ora sau data cea mai apropiată pentru ridicarea unei comenzi, însă după înregistrarea unei comenzi cu ridicare trebuie să așteptați notificarea (sms/email) conform căreia comanda este pregătită și poate fi ridicată.

Achiziția se poate realiza doar independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

Achiziția unui medicament OTC este limitată la 10 buc/comandă.

Informaţii detaliate despre aceste medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Atenție! Indiferent de tipul de achiziție(livrare/ridicare), medicamentele OTC nu pot fi returnate.

RIDICAREA DIN FARMACIE A MEDICAMENTELOR OTC

Punctele de lucru ce au această opțiune disponibilă sunt Farmacia Tei Barbu Văcărescu (casa nr. 1), Farmacia Tei Dristor (geamul de langă pachetomat), Farmacia Tei Rahova (casa nr. 1), Farmacia Tei Plaza (casa nr. 1) si Farmacia Tei Vivo (casa nr. 1)*.

  • Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la ghiseu este de 2 zile lucrătoare.
  • Costul pentru această metodă de livrare este de 0.50 lei (cost pungă ecologică).

*Atenție, locațiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Atenție! Puteți ridica produsele doar în cazul în care ați primit notificarea de confirmare a procesării prin sms (noreply) sau email (vă rugăm să verificați şi folderul spam)! Ridicarea se poate efectua în timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales. Programul este disponibil aici.

Pentru a evita orice neplăcere, vă rugăm să aşteptați confirmarea procesării comenzii înainte de a vă prezenta în farmacie!

LIVRAREA LA DOMICILIU A MEDICAMENTELOR OTC

Farmacia Tei poate livra medicamente OTC doar în Municipiile București și Constanța.

  • Termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) este de 2 zile lucrătoare, iar livrarea se efectuează în ziua în care produsele au fost recepționate de către curier.
  • Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 17.85 lei TVA inclus.

DISPOZIȚII FINALE

Produsele voluminoase nu pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române. În pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare disponibile. De asemenea, fiind condiționați de volumetrie, pentru aceasta metoda de livrare se pot adauga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Produsele ce au în imagine eticheta Exclusiv online sunt produse ce nu se pot achiziționa din punctele de lucru ale Farmaciei Tei si nu se pot adăuga într-o comandă cu ridicare de la ghișeu. Acestea sunt disponibile doar în depozitul online și se pot comanda doar cu livrare la domiciliu sau în pachetomat.

Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare/livrare) înregistrate pe site-ul farmaciatei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata. Vă recomandăm să verificați cu atenție conținutul coșului și datele introduse, înainte de a înregistra comanda.

Data ultimei actualizări: 06-Iulie-2021