Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Transport și Plată

modalitățile DE Transport (click aici)

modalitățile DE PLATĂ Pentru comenzile plasate online (ridicare/livrare)

Plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance.

Plata ÎN rate

Rate prin card de credit Star Banca Transilvania


Acum e mai ușor cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândăperioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile plăți sigure pe internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264.594.337  Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.

Rate prin card de credit BRD Finance


Programul de plata în rate fără dobânda este disponibil pentru cumpărături online pe site-ul farmaciatei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 021.301.48.30.

Cum funcționează sistemul de plăți online

Pentru plata online cu cardul sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, inclusiv cardurile obișnuite de salarii.

PlatiOnline.ro funcționează prin sistemul autorizare/incasare, astfel:

De pe site-ul Farmacia Tei, la ultimul pas al formularului de comandă, clientul este direcționat pe pagina securizată Plationline.ro unde introduce datele carduluiPlationline.ro verifică datele cardului și cere autorizarea plății prin sistemul adițional de securitate 3D Secure → Clientul autorizează plata prin parola 3D Secure → Suma este blocată în contul clientului → Comerciantul (Farmacia Tei) este notificat plata a fost autorizatăDepozitul procesează comanda în termenul afișat pe site → Coletul este preluat de curier, moment în care se trece la încasarea sumei blocate, integral.

Așadar, atunci când înregistrați comanda și autorizați plata, contravaloarea acesteia va fi blocată în contul dumneavoastră la dispoziția noastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard încasarea sumei, in cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, se face atunci cand expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul Farmacia Tei, fapt pentru care există o dovadă a predării acestora firmei de curierat, în vederea expedierii către punctul de livrare ales).
Dacă se constată expedierea comenzii nu este posibilă, clientul este notificat și se trece la deblocarea sumei (conform legilor în vigoare, deblocarea poate dura între 1-30 zile, în funcție de banca emitentă a cardului).

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, recomandăm accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Atentie! Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi, din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Cum anulez comanda

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda. 

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

Informațiile detaliate despre anulare pot fi vizualizate si la secțiunea Întrebări Frecvente.

CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

Livrarea în Uniunea EUROPEANĂ

Serviciul este momentan indisponibil.

Livrarea în ROMÂNIA

Farmaciatei.ro utilizează servicii de livrare la ușă și în pachetomat, prin parteneriatul cu Livrarionline.ro.

Atenţie! Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adaugă la termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) al coletului, explicat sub tablelul de mai jos.

În funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zona

Serviciu*

Cost (TVA inclus)

Termenul de livrare

București

Ridicare din pachetomat **

7.14 lei

1 zi lucrătoare

Ridicare din pachetomatul amplasat în Farmacia Tei

0.00 lei

1 zi lucrătoare

Livrare la ușă produse Non-farma

12.40 lei

1-2 zile lucrătoare

Livrare la ușă medicamente OTC

17.85 lei

în ziua plecării comenzii din farmacie

Național

Livrare la ușă

14.74 lei

1-2 zile lucrătoare

Livrare la ușă localități îndepărtate ***

21.88 lei

1-2 zile lucrătoare

Ridicare din pachetomat **

9.88 lei

1-2 zile lucrătoare

*Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.

**Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

***Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro (Costul perceput pentru localitățile îndepărtate este de 7.14 lei TVA inclus și este adaugat la costul standard de livrare 14.74 lei TVA inclus), iar termenul de livrare standard (1-2 zile lucrătoare) poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

Preţul total al transportului este vizibil înainte de a finaliza plata, se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu este cuprins între 1-2 zile lucrătoare și include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

AtențieÎn cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat trebuie ridice coletul de la depozitul destinatar.

Atenție! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

rIDICAREA DIN GHISEELE FARMACIEI tei  - produse non-farma

Punctele de lucru ce au aceasta optiune disponibila sunt Farmacia Tei Barbu Vacarescu (casa nr. 1), Farmacia Tei Dristor (geamul de langa pachetomat) si Farmacia Tei Rahova (casa nr. 1)*.
  • Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la ghiseu este cuprins între 1-2 zile lucrătoare.
  • Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.50 lei (cost punga ecologica).

*Atentie, locatiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Atenție! Puteți ridica produsele DOAR după ce primiti notificarea de confirmare a procesării prin sms (noreply) sau email ( rugam verificați și folderul spam)! Pentru a evita orice neplăcere, rugam așteptați confirmarea procesării comenzii înainte de a prezenta în farmacie!

rIDICARE/LIVRARE MEDICAMENTE OTC

CONDIȚII GENERALE PENTRU ACHIZIȚIA ONLINE A MEDICAMENTELOR OTC

OTC-ul (Over the Counter) este un medicament care se poate elibera fără prescripţie medicală, dar nu inainte ca farmacistul să analizeze dacă pot exista anumite contraindicații specifice în cazul pacientului.

Astfel că pentru a putea plasa o comandă online trebuie să completați la pasul 3 al formularului de comandă FORMULARUL DE ANAMNEZĂ care înlocuieşte dialogul din farmacie, dintre pacient şi farmacist:

  • În acest formular trebuie să creați profilul pacientului pentru care achiziționați medicamentele (nume, vârstă, sex, înălțime şi greutate actuală);
  • Trebuie să răspundeți la toate întrebările prestabilite pentru fiecare medicament OTC;
  • Ulterior plasării comenzii, formularul este analizat de către un farmacist, care poate confirma achiziția, sau poate anula comanda atunci când informațiile introduse de client în formular, nu permit achiziția;
  • Pe parcursul analizării acestui formular, farmacistul poate cere date suplimentare clientului, prin adăugarea unui mesaj în istoricul comenzii, în contul de client. Atunci când farmacistul vă adresează o întrebare, primiți un email care vă înștiințează cu privire la acest aspect și trebuie să răspundeți adăugând un comentariu în comanda dvs.;
  • Comanda intră în procesare doar după ce achiziția este confirmată de farmacist.

Conform prevederilor art. 32, alineat (1), lit c) si d) din Ordinul 444/2019, datele solicitate în formularul de anamneză sunt obligatorii.

Achiziția se poate realiza doar independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

Informaţii detaliate despre aceste medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Atenție! Indiferent de tipul de achiziție(livrare/ridicare), medicamentele OTC nu pot fi returnate.

RIDICAREA DIN FARMACIE A MEDICAMENTELOR OTC

Punctele de lucru ce au această opțiune disponibilă sunt Farmacia Tei Barbu Văcărescu (casa nr. 1), Farmacia Tei Dristor (geamul de langă pachetomat), Farmacia Tei Rahova (casa nr. 1), Farmacia Tei Plaza (casa nr. 1) si Farmacia Tei Vivo (casa nr. 1)*.

  • Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la ghiseu este cuprins între 1-2 zile lucrătoare.
  • Costul pentru această metodă de livrare este de 0.50 lei (cost pungă ecologică).

*Atenție, locațiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Atenție! Puteți ridica produsele DOAR după ce primiți notificarea de confirmare a procesării prin sms (noreply) sau email (vă rugăm să verificați şi folderul spam)!

Pentru a evita orice neplăcere, vă rugăm să aşteptați confirmarea procesării comenzii înainte de a vă prezenta în farmacie!

LIVRAREA LA DOMICILIU A MEDICAMENTELOR OTC

Momentan livram medicamente OTC doar în București (nu livrăm în județul Ilfov).

  • Termenul de procesare(strângerea și ambalarea produselor) este cuprins între 1-2 zile lucrătoare, iar livrarea se efectuează în ziua în care produsele au fost recepționate de către curier.
  • Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 17.85 lei TVA inclus.

DISPOZIȚII FINALE

Atentie! Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare/livrare) plasate pe site-ul farmaciatei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs), astfel că vă rugam să verificați cu atenție conținutul coșului, înainte de a plasa comanda.

Produsele voluminoase nu pot fi livrate în pachetomat. În pagina produsului aveți menționate Optiunile de livrare disponibile. De asemenea, fiind condiționați de volumetrie, pentru aceasta metoda de livrare se pot adauga în coș maxim 20 de produse (la nr-ul total de produse se calculează inclusiv nr-ul de bucăți dintr-un anumit produs).

Data ultimei actualizări: 03-Martie-2021