Transport și plată

Condiţii generale de livrare

1.1. FarmaciaTei.ro utilizează servicii de livrare prin curier la domiciliu, la Pachetomat® și la Oficiile Poșta Româna PostCollect®, prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro

1.2. Timpul de procesare și livrare este de până la 13 zile lucrătoare. Durata sau timpul estimat de livrare este de 1 - 3 zile lucrătoare și se adaugă la timpul de procesare al comenzii. Timpul de procesare al unei comenzi este de 10 zile lucrătoare, conform punctului 4. Timpul de procesare și livrare.

1.3. Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

2.1. Serviciul este momentan indisponibil.

3.1. Taxele de livrare pentru comenzile plasate prin intermediul site-ului FarmaciaTei.ro sunt menționate în lista de mai jos și sunt valabile pentru comenzile cu o greutate maximă de 5 kg. Pentru comenzile ce depășesc 5 kg se aplică o taxă de 1.00 lei + TVA pentru fiecare extra kg, excepţie făcând Poșta Română PostCollect® unde se aplică taxa de extra kg de 1.31 lei TVA inclus/kg dacă se depăşesc 3 kg. În funcție de greutatea estimată a comenzii, costul livrării se calculează automat în formularul de comandă.

București
PANDURI EXPRESS - 14.88 lei TVA inclus
Pachetomat® - 7.14 lei TVA inclus
Curier București (produse Non-farma) - 11.00 lei TVA inclus
Curier București (medicamente OTC) - 13.09 lei TVA inclus
Poșta Română PostCollect®(primele 3 kg) - 9.92 lei (extra kg - 1.31 lei TVA inclus/kg)

Punct de lucru Farmacia Tei (București, Constanța, Pitești, Brasov, Craiova)
Casa Click&Collect (locația Farmacia Tei) - 0.50 lei TVA inclus

Național
Curier cu acoperire națională - 14.74 lei TVA inclus
Curier cu acoperire națională (localități îndepărtate*) - 14.74 lei TVA inclus
Pachetomat® - 9.88 lei TVA inclus
Curier Constanța (medicamente OTC) - 13.09 lei TVA inclus
Poșta Română PostCollect®(primele 3 kg) - 9.92 lei (extra kg - 1.31 lei TVA inclus/kg)

3.2. Taxa de livrare este calculată înainte de a finaliza comanda, se adaugă la costul produselor și este inclusă în suma achitată online.


* Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro. În cazul acestor localități, timpul estimat de livrare poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare.

⚠️ Pentru comenzile plasate începând cu 15 noiembrie 2024 timpul de procesare și livrare este de până la 13 zile lucrătoare.

4.1. Timpul de procesare al comenzilor plasate pe site-ul FarmaciaTei.ro, indiferent de modalitatea de livrare aleasă, este de maximum 10 zile lucrătoare și reprezintă pregătirea coletului (colectare, verificare și împachetare produse, emitere documente fiscale și de transport) pentru predarea către firma de curierat.

4.2. Durata sau timpul estimat de livrare este de 1 - 3 zile lucrătoare, se adaugă la timpul de procesare al comenzii mentionat la punctul 4.1 și reprezintă intervalul de timp necesar firmei de curierat pentru livrarea coletului care a fost preluat din depozitul nostru.

4.3. Durata sau timpul estimat de livrare, poate fi prelungit în situații excepționale, cum este cazul localităților îndepărtate a căror listă poate fi consultată pe pagina LivrariOnline.ro, până la 3-5 zile lucrătoare.

4.4. În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

4.5. Timpul de livrare poate fi marit, în cazuri excepționale, generate de evenimente independente de FarmaciaTei.ro, sau de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

5.1. FarmaciaTei.ro nu poate efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu.

Pentru localitatea Sulina timpul de livrare este de 5 zile.

5.2. FarmaciaTei.ro poate efectua livrări doar la Oficiile Poșta Româna de tip PostCollect®, nu și la celelalte.

5.3. FarmaciaTei.ro poate efectua livrări în localitățile disponibile în lista predefinită de localități, din cadrul formularului de comandă.

 

Modalităţi de livrare

6.1. Prin parteneriatul cu LivrariOnline.ro, livrările sunt efectuate prin firmele de curierat Bookurier, Cargus și TEAM COURIER, în funcție de disponibilitate.

6.2. La nivel național, curierul încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

🚫Serviciul Ridicare de la casa Click&Collect nu va fi disponibil în perioada 14 Noiembrie 2024 - 04 Decembrie 2024.

7.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot opta pentru ridicarea personală din Farmaciile Tei, de la Casa Click&Collect.
Serviciul este disponibil în punctele de lucru Farmacia Tei.

7.2. Produsele pot fi ridicate doar după procesarea comenzii, moment în care clientul primeste notificarea de confirmare a procesării prin SMS (noreply) și/sau email (verificați și folderul spam).

7.3. După recepționarea notificării de procesare, clientul are la dispoziție 3 zile pentru a ridica produsele comandate.

7.4. Clientul poate efectua ridicarea direct de la casa Click&Collect fără a se așeza la randul de acces în locație, în timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales.
Programul este disponibil în pagina de prezentare a Farmaciilor Tei.

7.5. Casa Click&Collect este disponibilă pentru produsele comandate. Pentru a achiziționa alte produse se vor urma indicațiile din locație.

7.6. FarmaciaTei.ro își rezervă dreptul de a închide serviciul de Ridicare de la casa Click&Collect, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestuia -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

8.1. Ridicarea din Pachetomat® este un serviciu oferit de PostaPanduri.ro, fondată în anul 2015, fiind cea mai mare rețea de Pachetomate®, cu peste 130 de locații, amplasate în marile orașe din țară.

8.2. Pachetomatul® este un dulap automatizat, din care clientul poate ridica personal coletul, cu ajutorul codului de ridicare primit prin SMS și/sau email, imediat după confirmarea depunerii coletului de către curier. 

8.3. Codul de ridicare este unic, iar termenul maxim de ridicare este de 3 zile de la primirea acestuia.

8.4. Harta locațiilor Pachetomatelor, ce conține indicații de orientare, temperatură și program, poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

8.5. FarmaciaTei.ro își rezervă dreptul de a închide serviciul de Ridicare personală din Pachetomat, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestuia -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc.

8.6. ⚠️Pentru comenzile plasate în perioada Black Friday, datorită numărului ridicat de comenzi, livrarea în Pachetomat se va face în funcție de disponibilitatea celulelor, putând exista întârzieri. Coletul va fi livrat în Pachetomat de îndată ce se eliberează o celulă, pe măsură ce comenzile anterioare sunt ridicate de clienți.

9.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poșta Română PostCollect®

9.2. Harta locațiilor poate fi găsită atât pe site-ul nostru în pagina produsului cât și pe site-ul oficial al partenerilor noștri: Hartă locații.

9.3. Poșta Română informează clientul atunci când coletul ajunge la oficiul destinatar, folosind datele introduse de client la pasul doi al formulatului de comandă - METODA PLATĂ.

9.4. Ridicarea se poate realiza conform termenilor și condițiilor Poștei Române.
Pentru mai multe detalii cu privire la Oficiile Poștale PostCollect® disponibile, adresă, orar dar și detaliile de contact ale acestora, click aici pentru a accesa site-ul oficial al acesteia.

🚫Serviciul de livrare și ridicare Medicamente OTC nu va fi disponibil în perioada 18 Noiembrie 2024 - 04 Decembrie 2024.

10.1. Clienții FarmaciaTei.ro pot achiziționa online medicamente OTC care se eliberează fară prescripție medicală, prin comandă cu livrare la domiciliu în orașele București și Constanța sau prin comandă cu ridicare de la casa rapidă Click&Collect aflată în locațiile Farmacia Tei (excepție făcând punctul de lucru din Bulevardul Lacul Tei nr. 56).
În ceea ce privește ridicările de la casa rapidă Click&Collect, rămân valabile dispozițiile de la punctul 7. Ridicare rapidă de la casa Click&Collect.

10.2. FarmaciaTei.ro poate livra medicamentele OTC care se eliberează fară prescripție medicală, doar în orașele București și Constanța.

10.3. Medicamentele OTC nu se pot adăuga în coș împreună cu produsele de tip non-farma, pentru că medicamentele OTC necesită condiții speciale de livrare iar livrarea poate fi efectuată doar separat, în două colete distincte. Achiziția unui medicament OTC este limitată la 10 buc/comandă.

10.4.  Intervalul de livrare este 14:00 - 19:00.

10.5. Condițiile generale pentru achiziția online a medicamentelor OTC sunt disponibile la pagina Termeni si conditii de utilizare art. 15.

🚫Serviciul Livrare la ușă în aceeași zi București nu va fi disponibil în perioada 07 Noiembrie 2024 - 04 Decembrie 2024.

11.1. Prin parteneriatul cu firma de curierat TEAM Courier, clienții FarmaciaTei.ro care optează pentru livrarea la o adresă din București, au la dispoziție serviciul de livrare la ușa în aceeași zi, numit in continuare Livrare la ușă in acceași zi București - PANDURI EXPRESS.

11.2. Pentru a beneficia de serviciul Livrare la ușă in aceeași zi București, clienții FarmaciaTei.ro trebuie aleagă din formularul de comandă metoda de livrare Livrare la ușa în aceeași zi București și finalizeze plata comenzii în intervalul 00:00 - 10:00. Comenzile a căror plată nu a fost finalizată în intervalul orar în care metoda de livrare a fost disponibilă, vor fi anulate automat la oprirea metodei de livrare. Totodată, metoda de livrare nu poate fi schimbată ulterior înregistrării unei comenzi.

11.3. Comenzile Livrare la ușă in aceeași zi București sunt supuse unui regim special de livrare, desfășurat în intervalul orar 14:00 - 19:00 printr-o singură încercare de livrare și nu pot fi redirecționate la o altă adresă.

11.4. Dacă livrarea nu poate fi efectuată din motive independente de FarmaciaTei.ro, comanda va intra în procesul standard de livrare, în următoarea zi lucrătoare.

11.5. Dacă livrarea nu poate fi efectuată din culpa FarmaciaTei.ro, comanda va intra în procesul standard de livrare, în următoarea zi lucrătoare, iar clientului îi va fi rambursată diferența dintre taxa de transport achitată pentru livrarea Livrare la ușă in aceeași zi București și serviciul de livrare standard, în București.

11.6. În mod obisnuit, serviciul Livrare la ușă in aceeași zi București va fi disponibil pe site, de luni până vineri, în intervalul 00:00 - 10:00. Totodată, FarmaciaTei.ro își rezervă dreptul de a închide acest serviciu, după cum consideră, atunci când nu poate asigura buna desfășurare a acestuia -  în cazuri excepționale, generate de perioade aglomerate, sărbători, campanii Black Friday, etc. 

 

Modalități de plată

12.1. Comenzile plasate pe site-ul FarmaciaTei.ro pot fi achitate doar prin plata online, folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard sau Maestro, prin sistemul securizat oferit de Plati.Online, aceasta fiind încă din anul 2002 una dintre cele mai sigure și eficiente platforme de acceptare și procesare a plăților online din România.

12.2. Procesul de plată se realizează prin introducerea datelor cardului pe pagina securizată de plată, pas urmat de autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure.

12.3. După revizuirea și salvarea comenzii, clientul este redirecționat pe o pagină securizată de plată, pentru a introduce detaliile cardului, iar dacă acestea au fost introduse corect, clientul este redirecționat pe pagina de autorizare a tranzacției prin sistemul 3D Secure.

12.4. Pentru autorizarea tranzacției prin sistemul 3D Secure clientul trebuie să folosească parola statică stabilită cu banca emitentă a cardului, sau să autorizeze tranzacția din aplicația bancară.
Atunci când autorizarea se efectuează prin aplicația bancară clientul nu trebuie să închidă pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes, ci trebuie să revină imediat după confirmarea autorizării, la ultimul pas efectuat pe site-ul FarmaciaTei.ro, pentru ca plata să fie inregistrată.

12.5. Din Ianuarie 2021 băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online 3D Secure versiunea 2.
Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, este necesară activarea cardurilor bancare în sistemul 3D Secure 2.
Plati.Online a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

12.6. Sistemul de plată oferit de partenerul Plati.Online funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care clientul plasează o comandă pe site-ul FarmaciaTei.ro, suma este doar blocată în contul asociat cardului utilizat.
Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care produsele sunt predate serviciului de curierat.

12.7. Mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online sunt disponibile pe pagina partenerului nostru Plati.Online.

12.8. Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.
Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și nu mai poate fi reluat procesul de achitare.

13.1. Pentru plata online în rate este disponibil programul de rate prin card de credit Star Banca Transilvania iar plata se realizează prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plati.Online

13.2. În completarea mecanismului de plată online prezentat mai sus, la punctul 11. Plata online, menționam că după introducerea numărului de card în pagina securizată de plată, cardul de rate este recunoscut automat de sistemul de plată, iar clientului îi este permisă alegerea numărului de rate dorit sau a plații integrale. Astfel, clientul trebuie să aleagă la acest pas numărul de rate dorit.
După finalizarea plății nu se mai pot aduce modificări cu privire la metoda de plată aleasă, integrală sau în rate, implicit numărul de rate nu poate fi schimbat.  

13.3. Rate prin card de credit Star Banca Transilvania:

Acum e mai ușor să cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți să plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Sunt incluse în programul STAR Card cardurile de cumpărături: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic și BT Flying Blue Premium.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândă → perioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile → plăți sigure prin Internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800802273 (CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264594337 Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.

14.1. Clientul FarmaciaTei.ro are posibiltatea de a salva datele cardului în contul de client, prin activarea Serviciului Token4Plăți, oferit de partenerul nostru, procesatorul de plată Plati.Online.

14.2. Serviciul Token4Plăți îi oferă clientului o modalitate rapidă de plată online cu cardul, care constă în efectuarea plății printr-un click, fără a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plată la fiecare tranzacție.

14.3. Clientul FarmaciaTei.ro poate salva datele mai multor carduri de plata pe care le detine și poate administra și/sau șterge aceste date, direct din contul de client FarmaciaTei.ro, secțiunea CARDURILE MELE.

14.4. Serviciul Token4Plăți poate fi activat prin bifarea opțiunii “Token4Plăți” în momentul plății online a unei comenzi sau poate fi activat oricând, din contul de client, folosind opțiunea Adaugă card din secțiunea CARDURILE MELE.

14.5. În momentul activării Serviciului Token4Plăți , datelor cardului de plată salvat de către client li se vor atribui un Token care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea tranzacțiilor online doar pentru comenzile clientului*.

14.6. Token-ul este reprezentat de un număr criptat unic asociat cardului de plată. Astfel, atunci cand clientul optează pentru salvarea mai multor carduri de plată, va fi asociat câte un Token pentru fiecare card.

14.7. Datele cu caracter personal din baza de date de tokenizare sunt prelucrate în conformitate cu dispozițiile legislației aplicabile, iar prelucrarea în scopul necesar prestarii serviciilor de tokenizare stă în sarcina procesatorului de plată PlatiOnline.ro. Prin bifarea opțiunii “Token4Plăți” sau adăugând datele de card la secțiunea CARDURILE MELE, clientul confirmă că a fost anterior informat și a acceptat termenii și condițiile de utilizare a Serviciului Token4Plăți.

 

Informaţii generale

15.1. Pentru anularea comenzii achitate și neprocesate clientul are la dispoziție în istoricul comenzii din contul de client, butonul anulare comandă. În urma înregistrării acestei cereri suma se deblochează din contul clientului în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

15.2. Comanda nu mai poate fi anulată din momentul în care a fost procesată (statusul comenzii este vizibil în contul dumneavoastră). În această situație, dacă sunteți contactat de curier pentru o comandă cu livrare la domiciliu, puteți refuzați livrarea coletului sau nu efectuați ridicarea dacă aveți o comandă cu livrare la Oficiile Poșta Română PostCollect®, Pachetomat® sau la Casa rapidă Click&Collect. Vă rugăm să ne confirmați, printr-un email cu titlul Anulare sau Refuz livrare la comenzi@farmaciatei.ro, faptul că nu veți accepta primirea coletului sau nu îl veți ridica, pentru a preîntâmpina cazurile în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util. Ulterior, produsele se vor întoarce în depozitul nostru, iar valoarea acestora va fi restituită în contul din care a fost efectuată plata. Procedura de restituire poate dura între 1-14 zile în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

16.1. Produsele voluminoase nu pot fi livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®.
În pagina produsului sunt menționate opțiunile de livrare disponibile pentru produsul respectiv.
Fiind condiționați de volumetrie, pentru aceaste metode de livrare (livrate la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®) se pot adăuga în coș maxim 20 de produse.

16.2. Produsele ce au în imagine eticheta Exclusiv online nu se pot achiziționa din punctele de lucru Farmacia Tei și nu se pot adăuga într-o comandă cu ridicare de la casa rapidă Click&Collect.
Acestea sunt disponibile doar în depozitul online și se pot comanda cu livrare la domiciliu, la Pachetomat® sau la Oficiile Poșta Română PostCollect®.

16.3. Comenzile pentru produse non-farma sau medicamente OTC (ridicare / livrare) înregistrate pe site-ul FarmaciaTei.ro nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare / eliminare produs, modificare metodă de livrare, date de facturare, etc.), iar clientul este informat de acest aspect pe parcursul formularului de comandă, atât în coșul de cumpărături cât și în pagina de revizuire a comenzii, înainte de a efectua plata.

Data ultimei actualizări: 15 Noiembrie 2024

Vezi Politica de confidentialitate date personale