Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Transport și Plată

Data ultimei actualizări: 22-Octombrie-2020/17:00

modalitățile DE PLATĂ Pentru comenzile plasate online (ridicare/livrare)

Plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance.

Plata ÎN rate

Rate prin card de credit Star Banca Transilvania


Acum e mai ușor -ți cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ți-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poți plătești în 2 sau 3 RATE fără dobândă.

Dacă nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplică aici și plățile online devin mai simple ca oricând:

Rate fără dobândăperioadă de grație de până la 56 de zile → comision zero la toate cumpărăturile plăți sigure pe internet.

Intră pe www.starbt.ro și află toate avantajele programului STAR.

0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

*8028 Apelabil din orice rețea națională, fixă și mobilă.

0264.594.337  Apelabil din orice rețea, inclusiv internațional.

Rate prin card de credit BRD Finance


Programul de plata în rate fără dobânda este disponibil pentru cumpărături online pe site-ul farmaciatei.ro în 3 rate fără dobândă, la orice comandă.

Pentru asistență despre cardurile BRD Finance, numărul de contact este 021.301.48.30.

Cum funcționează sistemul de plăți online

Pentru plata online cu cardul sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, inclusiv cardurile obișnuite de salarii.

PlatiOnline.ro funcționează prin sistemul autorizare/incasare, astfel:

De pe site-ul Farmacia Tei, la ultimul pas al formularului de comandă, clientul este direcționat pe pagina securizată Plationline.ro unde introduce datele carduluiPlationline.ro verifică datele cardului și cere autorizarea plății prin sistemul adițional de securitate 3D Secure → Clientul autorizează plata prin parola 3D Secure → Suma este blocată în contul clientului → Comerciantul (Farmacia Tei) este notificat plata a fost autorizatăDepozitul procesează comanda în termenul afișat pe site → Coletul este preluat de curier, moment în care se trece la încasarea sumei blocate, integral.

Așadar, atunci când înregistrați comanda și autorizați plata, contravaloarea acesteia va fi blocată în contul dumneavoastră la dispoziția noastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard încasarea sumei, in cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, se face atunci cand expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul Farmacia Tei, fapt pentru care există o dovadă a predării acestora firmei de curierat, în vederea expedierii către punctul de livrare ales).
Dacă se constată expedierea comenzii nu este posibilă, clientul este notificat și se trece la deblocarea sumei (conform legilor în vigoare, deblocarea poate dura între 1-30 zile, în funcție de banca emitentă a cardului).

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, recomandăm accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Atentie! Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi, din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Pentru comenzile plasate din Uniunea Europeană, sistemul de plată online este același.

Cum anulez comanda

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda. În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h.

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistare și nu vor fi reactivate.

Informațiile detaliate despre anulare pot fi vizualizate si la secțiunea Întrebări Frecvente.

CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condiţiile generale de livrare pot fi vizualizate aici.

Livrarea în Uniunea EUROPEANĂ

Serviciul este momentan indisponibil.

Livrarea în românia

Farmaciatei.ro utilizează servicii de livrare la ușă și în pachetomat, prin parteneriatul cu Livrarionline.ro.

În funcţie de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comezile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zonă Companie  Cost Termen de livrare Modalitate/Interval

Bucureşti            până la 3 kg

Curier la ușă
Serviciu oferit de LivrariOnline.ro
12.40 lei TVA inclus

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Livrare la uşă de Luni până Vineri.      *Intervalul orar de livrare: 09:00 - 17:00.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Bucureşti         peste 3 kg

Curier la ușă
Serviciu oferit de LivrariOnline.ro

**Primele 3 kg sunt incluse, iar pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus.

Prețul este calculat după procesarea comenzii, moment în care se trimite prin email un link de plată.

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!
Livrare la uşă de Luni până Vineri.      *Intervalul orar de livrare: 09:00 - 17:00.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.
Bucureşti Pachetomat      până la 3kg Pachetomat/Punct de ridicare
Serviciu oferit de Postapanduri.ro prin Livrarionline.ro
7.14 lei TVA inclus. 1 zi lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS și un e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului.

Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Bucureşti Pachetomat      peste 3kg Pachetomat/Punct de ridicare
Serviciu oferit de Postapanduri.ro prin Livrarionline.ro

**Primele 3 kg sunt incluse, iar pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus.

Prețul este calculat după procesarea comenzii, moment în care se trimite prin email un link de plată.

1 zi lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS și un e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului.

Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Naţional             până la 3 kg

Curier la ușă
Serviciu oferit de LivrariOnline.ro

14.74 lei TVA inclus.

21.88 lei TVA inclus (14.74 lei TVA inlcus + 7.14 lei TVA inclus → cost perceput pentru localitățile îndepărtate și este inclus în totalul sumei achitate la plasarea comenzii).

Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro.

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!
Livrare la uşă de Luni până Vineri.      *Intervalul orar de livrare: 09:00 - 17:00.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Naţional           peste 3 kg

Curier la ușă
Serviciu oferit de LivrariOnline.ro

**Primele 3 kg sunt incluse, iar pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus.

Prețul este calculat după procesarea comenzii, moment în care se trimite prin email un link de plată.

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!
Livrare la uşă de Luni până Vineri.      *Intervalul orar de livrare: 09:00 - 17:00.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.
Naţional            Pachetomat      până la 3 kg Pachetomat/Punct de ridicare
Serviciu oferit de Postapanduri.ro prin Livrarionline.ro
9.88 lei TVA inclus.
până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS și un e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului.

Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Naţional            Pachetomat      peste 3 kg Pachetomat/Punct de ridicare
Serviciu oferit de Postapanduri.ro prin Livrarionline.ro

**Primele 3 kg sunt incluse, iar pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus.

Prețul este calculat după procesarea comenzii, moment în care se trimite prin email un link de plată.

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS și un e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului.

Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

Uniunea Europeană   

Serviciul este momentan indisponibil.

Curier la ușă 

Serviciu oferit de Livrarionline.ro

Prețul estimativ va fi afișat în primul pas al formularului de comandă după adăugarea adresei de livrare, înainte de finalizarea plății.

Atenție! În cazul în care greutatea finală a coletului depășește 1 kg este necesară o plata suplimentară. Acest cost se achită online, printr-un link de plată trimis prin email. Link-ul este trimis după procesarea comenzii dumneavoastră.

până la 4 zile lucrătoare de la plecarea comenzii din depozit.
***Atenție, se adaugă la termenul de procesare!

Atenție! În funcție de localitatea finală de destinație, de condițiile meteo în timpul tranzitului, respectiv timp control și inspecții vamale, sunt posibile mici întârzieri!

Livrare la uşă de Luni până Vineri.      *Intervalul orar de livrare: 09:00 - 17:00.
Atenție: Sâmbătă și Duminică nu se fac livrări.

*Puteţi specifica intervalul orar în care se poate realiza livrarea, la Informații Suplimentare, în formularul de comandă, ținând cont de intervalul menţionat în tabel.

**Preţul transportului (pentru primele 3 kg) este vizibil înainte de a finaliza plata, se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

***Termenul de procesare pentru comanda cu livrare la domiciliu poate ajunge până la 10 zile lucrătoare, la care se adaugă termenul de livrare menționat în tabel.

***Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare din pachetomat poate ajunge până la 10 zile lucrătoare, la care se adaugă termenul de livrare menționat în tabel.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

Atenție! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

AtențieÎn cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat trebuie ridice coletul de la depozitul destinatar.

rIDICAREA DIN GHISEELE FARMACIEI tei si livrare medicamente otc

Ridicare produse Non-farma

Punctele de lucru ce au disponibila aceasta optiune sunt: Farmacia Tei Barbu Vacarescu, Farmacia Tei Dristor si Farmacia Tei Rahova (din punctele de lucru Plaza si Vivo Constanta pot fi ridicate doar comenzi pentru medicamente OTC).

Atentie, locatiile alese nu pot fi modificate ulterior.

Produsele pot fi ridicate de la ghiseul selectat in primul pas al formularului de comanda. Comenzile deja procesate se pot ridica de la casele speciale, destinate comenzilor online, iar la aceste case nu puteti achizitiona alte produse, in afara celor achitate online.

Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare de la ghiseu poate ajunge până la 10 zile lucrătoare.

Atentie! Puteti ridica produsele DOAR dupa ce primiti notificarea de confirmare a procesarii prin sms (noreply) sau email (va rugam sa verificati si folderul spam), de asemenea statusul comenzii poate fi vizualizat si in contul de client la sectiunea comenzi (click pe vizualizeaza). Pentru a evita orice neplacere, va rugam sa asteptati confirmarea procesarii comenzii inainte de a va prezenta in farmacie!

Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.50 lei (cost punga ecologica).

Din farmaciile Tei Plaza România și VIVO Constanța pot fi ridicate de la ghișeu doar comenzi pentru medicamente OTC, dar în aceste locații este disponibilă ridicarea din pachetomat (Comenzile pentru care a fost aleasa metoda de ridicare din farmacie/ghiseu, nu pot fi ridicate din pachetomat, chiar daca pachetomatul se afla in farmacie). Pachetomatele asociate punctelor de lucru ale Farmaciilor Tei se afla in incinta acestora, de obicei la intrare si nu au cost de transport alocat, costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.00 RON.

Livrare și ridicare medicamente OTC (serviciul de livrare este disponibil doar în București)

OTC-ul (Over the Counter) este un medicament care se poate elibera fără prescripţie medicală. Informaţii detaliate despre aceste medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Momentan, acest medicament, poate fi inclus într-o comandă cu livrare în București (nu livrăm în județul Ilfov) sau poate fi ridicat de la ghișeele Farmaciei Tei din București si Constanța.

Taxa de livrare pentru București este 17.85 lei TVA inclus.

Ghișeele disponibile pentru ridicarea comenzilor sunt: Barbu Văcărescu, Dristor, Plaza, Rahova și Vivo Constanța. Locațiile alese nu pot fi modificate ulterior. Taxa pentru ridicarea comenzilor de la ghișeu este de 0.50 RON (cost pungă ecologică).

Achiziția se poate realiza doar independent de produsele de tip non-farma, astfel, într-o comandă pot fi introduse doar medicamente OTC sau doar produse Non-farma, nu se pot plasa comenzi mixte.

De asemenea, comenzile nu pot fi cumulate sau modificate (adăugare/eliminare produs), iar medicamentele OTC nu pot fi returnate, astfel că vă rugam să verificați cu atenție conținutul coșului, înainte de a plasa comanda.

Comenzile ce includ medicamente OTC sunt supuse unui regim special, prin urmare pentru a putea comanda online, trebuie să completați la pasul 3 al formularului de comandă - FORMULARUL DE ANAMNEZA. În acest formular trebuie să creați profilul pacientului pentru care achiziționați medicamentele și să răspundeți întrebărilor adresate.

Formularul poate să conțină câte un set de întrebări pentru fiecare medicament dorit; întrebările pot fi diferite; de asemenea atunci când aveți mai multe medicamente similare, setul de întrebări poate fi atribuit doar unui medicament.

Ulterior plasării comenzii, formularul este analizat de către un farmacist, care poate confirma achiziția, sau poate anula comanda atunci când informațiile introduse de client în formular, nu permit achiziția.

Pe parcursul analizării acestui formular, farmacistul poate cere date suplimentare clientului, prin adăugarea unui mesaj în istoricul comenzii, în contul de client. Atunci când farmacistul vă adresează o întrebare, primiti un email care vă înștiințează cu privire la acest aspect și trebuie să răspundeți adăugând un comentariu în comanda dvs.

Comanda intră în procesare doar după ce achiziția este confirmată de farmacist, iar termenul de confirmare este inclus în cel de procesare (10 zile lucrătoare).

Atenție! Medicamentul de tip OTC nu poate fi returnat.