Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Întrebări frecvente

Data ultimei actualizări: 06-Iulie-2020/16:00
  1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?
  2. Produsele pot fi livrate în altă țară?
  3. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?
  4. Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?
  5. Cum plătesc produsele?
  6. Ce se întamplă cu suma achitata în cazul în care comanda este procesată parțial?
  7. Cum anulez o comandă?
  8. Cum primesc comandă?
  9. Cum returnez o comandă?
  10. Cum devin membru?
  11. De ce să devin membru farmaciatei.ro?
  12. Cum intru în contact cu un operator?
  13. Cum pot face o reclamație/sesizare?
  14. Cum trimit o cerere de colaborare?
  15. Informații cu privire la Campaniile Promoționale Farmaciatei.ro!
  16. Cum pot modifica o comandă?
  17. Cum aleg culoarea produsului?
  18. Cum comand medicamente tip OTC?
  19. Se pot livra acasă medicamentele ce se eliberează doar pe bază de rețetă, RX?
  20. Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul de achitare?
  21. Suma a fost deblocată de către banca emitentă a cardului. Cum procedez?
  22. Cum pot modifica adresa de livrare?
  23. Cum pot semnala/soluționa o situație întâmpinată cu firma de curierat?

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?

Pentru a plasa comanda este necesar vă creați un cont de client cu o adresă de email valabilă prin care putem discuta aspecte ce țin de comanda dumneavoastră. Vă recomandăm plasați comanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome. 

Pașii sunt disponibili la secțiunea cum comand.

Singura modalitate de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Farmacia Tei are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv existând limitări la adăugarea în coș a produselor. Limitarea este dinamică, nu este standard, astfel că pentru majoritatea produselor se pot adăuga în coșul de cumpărături maxim 10 bucăți, însă exista și produse pentru care limitarea este de maxim 3 sau 5 bucăți pe comanda. În momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea cerută depășește limita de maxim 3/5/10 bucăți pe comandă".

Produsele pot fi livrate în altă țară?

Livram in urmatoarele tari: Anglia, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.

Livrarea se efectueaza prin firma de curierat TNT. Termenul de procesare și livrare poate ajunge la 14 zile lucrătoare (in functie de localitatea finala de destinatie, de conditiile meteo in timpul tranzitului, respectiv timp control si inspectii vamale, sunt posibile mici intarzieri).

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?

La pasul doi al formularului de comandă, numit METODA PLATA, trebuie să completați datele firmei pentru care va fi eliberată factura fiscală.

Atenție, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii, pentru comanda inregistrată cu datele de facturare completate pentru persoană fizică nu se poate genera factură pentru persoană juridică ulterior, valabil și pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Farmacia Tei are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv există limitări în coșul de cumpărături, astfel, produsele achiziționate nu sunt destinate revinderii, mărfurile părăsesc prin vânzare sfera circulației și intră în sfera consumului.

Limitarea este dinamică, nu este standard. Pentru majoritatea produselor se pot adăuga în coșul de cumpărături maxim 10 bucăți, însă există și produse pentru care limitarea este de maxim 3 sau 5 bucăți pe comandaÎn momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea ceruta depășește limita de 3/5/10 bucăți pe comandă".

Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?

Datorită numărului mare de comenzi pe care îl înregistram în aceasta perioada și pentru a permite cât mai multor persoane aibă acces la serviciile noastre, coșul de cumpărături este limitat momentan la 30 de produse iar comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur transport.

Cum plătesc produsele?

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard și cardurile de rate Star BT și BRD Finance. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie completați detaliile cardului dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii legate de plata în rate va rugăm accesați pagina transport si plata.

Pașii formularului de comandă/plată sunt detaliați aici.

Procedura funcționează prin sistemul autorizare / încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard in cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele aferente comenzii părăsesc depozitul și pentru care există o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul farmaciei.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției, la cererea clientului.

Pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

*Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Ce se intamplă cu suma achitată în cazul în care comanda este procesată parțial?

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adăugat un produs în comanda dumneavoastră, după încasarea sumei integral, se inițiază o procedura de creditare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 - 15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucrătoare).

Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda.

Atunci cand comanda nu a fost ridicată de curier → de regulă suma este blocată în contul clientului și se poate debloca, la cererea acestuia, în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Atunci cand comanda a fost ridicată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar ne confirmați prin email faptul nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h lucrătoare.

Cum primesc comanda?

Puteți opta pentru livrare în Pachetomat, livrare la domiciliu, sau ridicare din farmacie, astfel:

  • Pachetomat:

Termenul de procesare poate ajunge până la 10 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în București în 24 de ore lucrătoare, iar Național până la 4 zile lucrătoare.

Coletul este livrat de curier în Pachetomatul ales, moment în care primiți un sms și un email de notificare cu un cod unic de ridicare. Codul trebuie tastat pe ecranul tactil al pachetomatului pentru a deschide celula în care se află comanda dumneavoastră

Pachetomat București – Taxa de transport pentru primele 3kg  7.14 lei TVA Inclus.

Pachetomat Național – Taxa de transport pentru primele 3kg 9.88 lei TVA Inclus.

Pachetomatele asociate punctelor de lucru ale Farmaciilor Tei se afla in incinta acestora, de obicei la intrare si nu au cost de transport alocat, costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.00 RON.

  • Livrare la domiciliu:

BucureștiTaxa de transport pentru primele 3kg – 12.40 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Bookurier, Urgent Cargus, Nemo Express, TNT.

Termenul de procesare poate ajunge până la 10 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare, de regulă următoarea zi lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea comenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

Național - Taxa standard de transport pentru primele 3 kg - 14.74 lei TVA Inclus - Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Urgent Cargus, Bookurier, Nemo Express, TNT.

Atenție - Taxa diferă pentru livrare în localitățile îndepărtate pentru primele 3 kg - 21.88 lei TVA inclus (14.74 lei TVA inlcus + 7.14 lei TVA inclus → cost perceput pentru localitățile îndepărtate și este inclus în totalul sumei achitate la plasarea comenzii). Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro.

Termenul de procesare poate ajunge până la 10 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 4 zile lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea comenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

ATENȚIE! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

Uniunea Europeană - Pretul estimativ va fi afisat in primul pas al formularului de comanda dupa adaugarea adresei, inainte de finalizarea platii. Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile TNT, Urgent Cargus, Bookurier, Nemo Express.

Atentie! In functie de localitatea finala de destinatie, de conditiile meteo in timpul tranzitului, respectiv timp control si inspectii vamale, sunt posibile mici intarzieri!

Atenție! În cazul în care greutatea finală a coletului depășește 1 kg este necesară o plata suplimentară. Acest cost se achită online, printr-un link de plată trimis prin email. Link-ul este trimis după procesarea comenzii dumneavoastră.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

! Puteţi specifica intervalul orar în care se poate realiza livrarea, la Informatii Suplimentare, în formularul de comanda, ținând cont de intervalul orar 9 - 17.

! Preţul transportului va fi afişat la pasul 3, în pagina de confirmare a comenzii (fiind vizibil înainte de a finaliza plata), se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Pentru informații suplimentare va rugăm accesați pagina transport și plată.

  • Ridicare din farmacie:

Produsele pot fi ridicate de la ghiseul selectat in primul pas al formularului de comanda.

Atentie! Puteti ridica produsele DOAR dupa ce primiti notificarea de confirmare a procesarii prin sms (noreply) sau email (va rugam sa verificati si folderul spam), de asemenea statusul comenzii poate fi vizualizat si in contul de client la sectiunea comenzi (click pe vizualizeaza). Pentru a evita orice neplacere, va rugam sa asteptati confirmarea procesarii comenzii inainte de a va prezenta in farmacie.

Punctele de lucru ce au aceasta optiune sunt: Farmacia Tei Barbu Vacarescu, Farmacia Tei Dristor si Farmacia Tei Rahova.

In acest caz se aplica doar termenul de procesare care poate ajunge până la 10 zile lucrătoare.

Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.50 RON (cost punga ecologica).

Comenzile deja procesate se pot ridica de la casele speciale, destinate comenzilor online cu mențiunea la aceste case nu puteți achiziționa alte produse, în afara celor comandate online.

Farmaciile Tei Plaza România și VIVO Constanța nu sunt disponibile pentru ridicările de la ghișeu, în aceste locații fiind disponibilă ridicarea din pachetomat (pachetomatele asociate punctelor de lucru ale Farmaciilor Tei se afla in incinta acestora, de obicei la intrare. Comenzile pentru care a fost aleasa metoda de ridicare din farmacie/ghiseu, nu pot fi ridicate din pachetomat, chiar daca pachetomatul se afla in farmacie).

Cum returnez o comandă?

Condiții de retur pentru clienții comenzi.farmaciatei.ro:

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Returnează produse din comandă. Adresa de retur și condițiile sunt trimise apoi de către un operator ca răspuns la această solicitare. În această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h.

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului.

Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului comandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Farmacia Tei va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, iar costul de transport pentru returul produselor către Farmacia Tei va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, Farmacia Tei va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește le returneze, fără returneze taxa de transport pentru expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

Farmaciatei.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returnarea sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării si verificării returului și a procesării acestuia, se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul din care a fost efectuată plata).

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rugăm accesați pagina Returnare și Garanție.

Atenție! Dacă doriți returnați produse cumpărate direct din punctele de lucru ale Farmaciei Tei, trebuie discutați posibilitatea returului cu un reprezentant al punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, (deoarece politica de retur din farmaciile fizice diferă de politica de retur aplicată comenzilor online), având documentul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză.

Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la comanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

De ce să devin membru farmaciatei.ro?

Prin serviciile oferite de comenzi.farmaciatei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole farmaceutice și parafarmaceutice.

De asemnenea, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

Cum intru în contact cu un operator?

Va recomandăm ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail la → comenzi@farmaciatei.ro sau adăugând un mesaj în comanda dumneavoastră.

În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) în această perioada datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h lucrătoare.

De asemenea, de Luni până Vineri între orele 8:00 şi 20:00 și Sâmbătă între orele 8:00 şi 14:00 (exceptând sărbătorile legale), puteţi să ne contactaţi printr-un mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Cum pot face o reclamație/sesizare?

Va rugăm trimiteți un e-mail la adresa comenzi@farmaciatei.ro cu titlul “Reclamațiesau “Sesizare” – în care menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.

Conform procedurilor, veti primi o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării dumneavoastră, sub forma unui tichet cu un număr de înregistrare similar cu → CFT-00000, urmând noi revenim cu un răspuns la acest tichet. În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) în această perioada, datorită volumului mare de solicitări, durata de răspuns variază: +/- 72 h lucrătoare.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Cum trimit o cerere de colaborare?

Va rugăm trimiteți un e-mail în care detaliați oferta dumneavoastră la adresacomenzi@farmaciatei.ro cu titlul “Colaborare”, care conțină și datele de contact.

Informații cu privire la Campaniile Promoționale Farmaciatei.ro!

Pentru campaniile '1+1' / 'produse cadou' (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă automat în coșul de cumpărături produsul promoțional cu valoare zero.

Durata campaniilor este menționată în banner (în limita stocului disponibil), dar în cazul în care stocul produselor promo este epuizat, acestea sunt scoase de pe site. Va rugăm verificați coșul de cumpărături înainte de a finaliza comanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș, înseamnă nu mai este valabilă.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele selecționate atunci când dați click pe bannerul promoției.

Promoțiile disponibile pe site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru, stocul de pe site fiind cel din depozitul online. Puteți verifica disponibilitatea în magazinele fizice sunând la numerele de telefon afișate în dreptul fiecărei locații.

Pentru promoțiile cu TRANSPORT GRATUIT, costul se actualizează în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Atenție! Promoțiile sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. În cazul în care aveți întrebări sau observați o anumită eroare, va rugăm ne contactați înainte de a finaliza comanda.

Cum pot modifica o comandă?

Comenzile nu pot fi modificate, astfel că nu se pot adăuga produse, însă atunci când comanda nu a fost procesată și ați observat ați adăugat un produs greșit, vă rugăm ne contactați cât mai rapid pentru a fi eliminat din comandă (urmând credităm suma aferentă acestuia în contul folosit la tranzacționare). 

Pentru a intra în legătură cu noi, puteti să adăugati un comentariu în comandă, să trimiteți email la comenzi@farmaciatei.ro sau mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro.

Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor, iar atunci cand comanda a fost finalizată și a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificată!

Cum aleg culoarea produsului?

Pentru a primi culoarea dorită (în funcție de stocul disponibil) trebuie adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

De asemenea, în cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă ulterior plasării comenzii, produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz, va rugăm alegeți cu atenție culorile dorite.

Cum comand medicamente tip OTC?

OTC-ul (Un medicament OTC - Over the Counter - este un produs medicamentos care se poate elibera fără prescripţie medicală) nu poate fi livrat la domiciliu conform legislației în vigoare.

Acest tip de medicament fie are nevoie de condiții speciale de depozitare, fie conține substanțe medicamentoase sau ingrediente ce pot avea interacțiuni cu alte produse și se poate administra doar la sfatul unui specialist.

Informaţii detaliate despre aceste tipuri de medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Ca urmare a situației actuale există măsuri aplicate în locațiile fizice pentru distanțarea și protecția pacienților deoarece conform legii pentru achizitia acestui tip de medicament trebuie mergeți direct in farmacie.

Se pot livra acasă medicamentele ce se eliberează doar pe bază de rețetă, RX?

Medicamentele RX nu se pot livra la domiciliu, comanda pe site, sau rezerva, conform legislației în vigoare. Se pot elibera doar de la ghiseu, în baza unei rețete medicale emise de medic.

Informaţii detaliate despre aceste tipuri de medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Pentru eliberarea rețetelor, punctele de lucru din București au contract cu Casa OPSNAJ și CASMB (Nu se eliberează rețete compensate sau gratuite pentru județul Ilfov). Punctul de lucru VIVO Constanța are contract cu Casa OPSNAJ și Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Constanța (Dar nu avem contract pe programe naționale: diabet, oncologie, mucoviscidoză, etc.).

Ca urmare a situației actuale există măsuri aplicate în locațiile fizice pentru distanțarea și protecția pacienților deoarece conform legii pentru achizitia acestui tip de medicament trebuie mergeți direct in farmacie.

Nu am finalizat plata, cum pot relua procesul de achitare?

Dacă ați întâmpinat o eroare atunci când ați introdus datele cardului, comanda poate fi achitată intrând în contul dvs, la secțiunea Comenzi. Accesând comanda în cauză veți observa la Informații facturare următoarea mențiune: Comanda nu este achitată. Pentru a reincerca plata click Reincearca plata prin PlatiOnline.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. După expirarea acestui termen, plata nu mai poate fi reluată și trebuie plasați o nouă comandă.

Suma a fost deblocată de către banca emitentă a cardului. Cum procedez?

Conform reglementărilor Visa Mastercard suma se poate încasa atunci când coletul este predat curierului, astfel în cazul în care banca emitentă a deblocat suma înaintea procesării și livrării comenzii, avem rugămintea nu o retrageți din cont, pentru a evita un eventual sold negativ în momentul în care aceasta va fi încasată.

Cum pot modifica adresa de livrare?

În cazul în care comanda nu a fost deja preluată de curier, adresa poate fi modificată doar cu ajutorul departamentului Relații Clienți, astfel că vă rugăm să trimiteți un mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro, sau să trimiteți un email cu subiectul "modificare adresa" la comenzi@farmaciatei.ro, în care ne specificați adresa nouă, completă: localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal.

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veti primi un link de plată pentru a achita această diferența.

De asemenea, vă rugăm aveți în vedere în funcție de statusul în care se află comanda dvs la momentul modificării adresei, există posibilitatea ca procesul de livrare sufere întârzieri.

Cum pot semnala/soluționa o situație întâmpinată cu firma de curierat?

Astfel de situații pot fi soluționate de către Departamentul Relații Clienți si trebuie trimiteți un e-mail la comenzi@farmaciatei.ro cu titlul 'Sesizare/Reclamatie livrare', sau un mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro, care conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

recomandăm citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.