Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Întrebări frecvente

Data ultimei actualizări: 02-Aprilie-2020/15:00
  1. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?
  2. Produsele pot fi livrate în altă țară?
  3. Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?
  4. Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?
  5. Cum plătesc produsele?
  6. Ce se întamplă cu suma achitata în cazul în care comanda este procesată parțial?
  7. Cum anulez o comandă?
  8. Cum primesc comandă?
  9. Cum returnez o comandă?
  10. Cum devin membru?
  11. De ce să devin membru farmaciatei.ro?
  12. Cum intru în contact cu un operator?
  13. Cum pot face o reclamație/sesizare?
  14. Cum trimit o cerere de colaborare?
  15. Informații cu privire la Promoțiile Farmaciatei.ro!
  16. Cum pot modifica o comandă?
  17. Cum aleg culoarea produsului?
  18. Cum comand medicamente tip OTC?
  19. Se pot livra medicamentele ce se eliberează doar pe bază de rețetă?

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră?

Pașii sunt disponibili la secțiunea cum comand.

Va recomandăm plasați comanda folosind un browser actualizat de internet ca Mozilla Firefox sau Google Chrome. De asemenea, este necesar va creați un cont de client cu o adresa de email valabilă prin care putem discuta aspecte ce țin de comanda dumneavoastră.

Modalitatea de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance. Prețurile sunt exprimate în RON și conțin TVA.

Produsele pot fi livrate în altă țară?

Livram in urmatoarele tari: Anglia, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Croatia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.

Livrarea se efectueaza prin firma de curierat TNT. Termenul de procesare și livrare poate ajunge la 17 zile lucrătoare (in functie de localitatea finala de destinatie, de conditiile meteo in timpul tranzitului, respectiv timp control si inspectii vamale, sunt posibile mici intarzieri).

Cum comand produse de pe site-ul dumneavoastră dacă am personalitate juridică?

Procedura de comandă este identică cu cea pentru persoane fizice, insa la Adresa de facturare trebuie să completați datele și adresa firmei pentru care va fi eliberată factura fiscală. Atenție, datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii, pentru comanda plasată cu datele de factuare completate pentru persoană fizică nu se poate genera factură pentru persoană juridică ulterior.

Farmacia Tei are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul, din acest motiv se pot adauga maxim 10 bucati dintr-un produs in cosul de cumparaturi, astfel, produsele achizitionate nu sunt destinate revinderii, marfurile parasesc prin vanzare sfera circulatiei si intra in sfera consumului.

Pot plasa mai multe comenzi care să fie livrate într-un singur colet?

Datorita numarului mare de comenzi pe care il inregistram in aceasta perioada si pentru a permite cat mai multor persoane sa aiba acces la serviciile noastre, cosul de cumparaturi este limitat momentan la 20 de produse iar comenzile inregistrate nu se vor putea cumula.

Cum plătesc produsele?

Metodă de plata disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Sunt acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard și cardurile de rate Star BT și BRD Finance. Optând pentru această variantă (plata prin card), veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie completați detaliile cardului dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii legate de plata în rate va rugăm accesați pagina transport si plata.

Pașii formularului de comandă/plată sunt detaliați aici.

Procedura funcționează prin sistemul autorizare / încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard in cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau in pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele aferente comenzii părăsesc depozitul și pentru care există o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), astfel, banii vor fi transferați din contul dumneavoastră în contul farmaciei.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau creditată în funcție de statusul tranzacției, la cererea clientului.

Pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

*Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore.

Ce se intamplă cu suma achitată în cazul în care comanda este procesată parțial?

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma nu se poate încasa parțial. În cazul în care nu este adăugat un produs în comanda dumneavoastră, după încasarea sumei integral, se inițiază o procedura de creditare a sumei aferente produsului neinclus în pachet, iar banii revin în contul de unde a fost efectuată plata în 1 - 30 zile în funcție de banca emitentă (de regulă 3 zile lucrătoare).

Cum anulez o comandă?

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda.

Atunci cand comanda nu a fost ridicată de curier → de regulă suma este blocată în contul dumneavoastră și se poate debloca, la cererea clientului, în 2-3 zile în funcție de banca emitentă a cardului.

Atunci cand comanda a fost ridicată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de creditare, urmând ca suma ajungă în contul dumneavoastră în 1-30 zile în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar ne confirmați prin email faptul nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

Cum primesc comanda?

Puteți opta pentru livrare în Pachetomat, livrare la domiciliu, sau ridicare din farmacie, astfel:

  • Pachetomat:

Termenul de procesare poate ajunge până la 14 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea în București în 24 de ore lucrătoare, iar Național până la 3 zile lucrătoare.

Coletul este livrat de curier în Pachetomatul ales, moment în care primiți un sms și un email de notificare cu un cod unic de ridicare. Codul trebuie tastat pe ecranul tactil al pachetomatului pentru a deschide celula în care se află comanda dumneavoastră

Pachetomat București – Taxa de transport pentru primele 3kg  7.14 lei TVA Inclus.

Pachetomat Național – Taxa de transport pentru primele 3kg 9.88 lei TVA Inclus.

Pachetomatele asociate punctelor de lucru ale Farmaciilor Tei se afla in incinta acestora, de obicei la intrare.

  • Livrare la domiciliu:

BucureștiTaxa de transport pentru primele 3kg – 12.40 lei TVA Inclus – Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Bookurier, Urgent Cargus, TNT.

Termenul de procesare poate ajunge până la 14 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 3 zile lucrătoare, de regulă următoarea zi lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea comenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

Național - Taxa standard de transport pentru primele 3 kg - 14.74 lei TVA Inclus - Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile Urgent Cargus, Bookurier, TNT.

Atenție - Taxa diferă pentru livrare în localitățile îndepărtate pentru primele 3 kg - 21.88 lei TVA inclus (14.74 lei TVA inlcus + 7.14 lei TVA inclus → cost perceput pentru localitățile îndepărtate și este inclus în totalul sumei achitate la plasarea comenzii). Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro.

Termenul de procesare poate ajunge până la 14 zile lucrătoare, la care se adaugă livrarea până la 3 zile lucrătoare după preluarea coletului din depozit.

Pentru fiecare kg suplimentar se achită 1.19 lei TVA inclus. Prețul va fi calculat după procesarea comenzii urmând va trimitem un link de plată pe email.

ATENȚIE! Pentru localitățile din Delta Dunării (județul Tulcea) - Livrarea se poate efectua până la depozitul firmei de curierat localizat în orașul Tulcea - de unde clientul trebuie ridice coletul.

Uniunea Europeană - Pretul estimativ va fi afisat in primul pas al formularului de comanda dupa adaugarea adresei, inainte de finalizarea platii. Expediem prin platforma Livrarionline.ro (C Solution SRL) care folosește serviciile TNT, Urgent Cargus, Bookurier.

Atentie! In functie de localitatea finala de destinatie, de conditiile meteo in timpul tranzitului, respectiv timp control si inspectii vamale, sunt posibile mici intarzieri!

Atenție! În cazul în care greutatea finală a coletului depășește 1 kg este necesară o plata suplimentară. Acest cost se achită online, printr-un link de plată trimis prin email. Link-ul este trimis după procesarea comenzii dumneavoastră.

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

! Puteţi specifica intervalul orar în care se poate realiza livrarea, la Informatii Suplimentare, în formularul de comanda, ținând cont de intervalul orar 9 - 17.

! Preţul transportului va fi afişat la pasul 3, în pagina de confirmare a comenzii (fiind vizibil înainte de a finaliza plata), se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online.

Pentru informații suplimentare va rugăm accesați pagina transport și plată.

  • Ridicare din farmacie:

Produsele pot fi ridicate de la ghiseul selectat in primul pas al formularului de comanda.

Atentie! Puteti ridica produsele DOAR dupa ce primiti notificarea de confirmare a procesarii prin sms (noreply) sau email (va rugam sa verificati si folderul spam), de asemenea statusul comenzii poate fi vizualizat si in contul de client la sectiunea comenzi (click pe vizualizeaza). Pentru a evita orice neplacere, va rugam sa asteptati confirmarea procesarii comenzii inainte de a va prezenta in farmacie.

Punctele de lucru ce au aceasta optiune sunt: Farmacia Tei Barbu Vacarescu, Farmacia Tei Dristor si Farmacia Tei Rahova.

In acest caz se aplica doar termenul de procesare, poate ajunge până la 14 zile lucrătoare.

Costul pentru aceasta metoda de livrare este de 0.50 RON (cost punga ecologica).

Comenzile deja procesate se pot ridica de la casele speciale, destinate comenzilor online, iar la aceste case nu puteti achizitiona alte produse, in afara celor comandate online.

Farmaciile Tei Plaza România și VIVO Constanța nu sunt disponibile pentru ridicările de la ghișeu, în aceste locații este disponibilă ridicarea din pachetomat (pachetomatele asociate punctelor de lucru ale Farmaciilor Tei se afla in incinta acestora, de obicei la intrare. Comenzile pentru care a fost aleasa metoda de ridicare din farmacie/ghiseu, nu pot fi ridicate din pachetomat, chiar daca pachetomatul se afla in farmacie).

Cum returnez o comandă?

Condiții de retur pentru clienții comenzi.farmaciatei.ro:

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați în contul de client, o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Returnează produse din comandă. Adresa de retur și condițiile sunt trimise apoi de către un operator ca răspuns la această solicitare.

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului.

Returnarea produselor ce întrunesc condițiile de retur se poate face după ce ați constatat o defecțiune a produsului comandat sau fără o motivație anume, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, conform OUG 34/2014.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, Farmacia Tei va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea comenzii, costul de transport pentru returul produselor către Farmacia Tei va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul dorește retur PARȚIAL al unei comenzi, adică numai a unor produse din comandă, nu a comenzii integrale, Farmacia Tei va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește le returneze, fără returneze taxa de transport pentu expediție. Și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur

Farmaciatei.ro va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor. Returul sumei se efectuează prin aceeași metodă de plată folosită la plata produselor (în urma recepționării si verificării returului și a procesării acestuia, se inițiază procedura de creditare a sumei aferente acestuia în contul clientului, contul de unde a fost efectuată plata).

Produsele ce urmează a fi returnate trebuie fie însoțite de documentul fiscal de achiziție.

Pentru detalii suplimetare legate de cadrul legal dar și pentru informații referitoare la diminuarea valorii bunurilor returnate, va rugăm accesați pagina Returnare și Garanție.

Atenție! Dacă doriți returnați produse cumpărate direct din punctele de lucru ale Farmaciei Tei, trebuie discutați posibilitatea returului cu un reprezentant în punctul de lucru de unde au fost achiziționate produsele, (deoarece politica de retur din farmaciile fizice diferă de politica de retur aplicată comenzilor online), având bonul fiscal ce confirmă achiziția! De asemenea, puteți suna la numerele afișate pe site în dreptul locației în cauză.

Cum devin membru?

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la comanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

De ce să devin membru farmaciatei.ro?

Prin serviciile oferite de comenzi.farmaciatei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole farmaceutice și parafarmaceutice.

De asemnenea, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri.

Cum intru în contact cu un operator?

Va recomandăm ne adresați întrebările dumneavoastră prin trimiterea unui e-mail la → comenzi@farmaciatei.ro. Încercăm va răspundem cât mai rapid (în funcție de situația prezentată, investigațiile necesare, program, etc, durata variază: +/- 72 h).

De asemenea, de Luni până Vineri între orele 8:00 şi 20:00 și Sâmbătă între orele 8:00 şi 14:00, puteţi să contactaţi (exceptând sărbătorile legale) departamentul de informații comenzi online la telefon +4021 539 07 37 (în cazul în care telefonul nu este disponibil conform anunțului de pe site, vă rugăm îndreptați către celelalte mijloace de comunicare), printr-un mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro sau adăugând un mesaj în comanda dumneavoastră.

Cum pot face o reclamație/sesizare?

Va rugăm trimiteți un e-mail la adresa comenzi@farmaciatei.ro cu titlul “Reclamațiesau “Sesizare” – în care menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc) problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și date de contact.

Conform procedurilor, primiți o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării dumneavoastră, sub forma unui tichet cu un număr de înregistrare similar cu → CFT-00000, urmând noi revenim cu răspuns la acest tichet, în aproximativ 72 h (durata variază +/- în funcție de situația prezentată, investigațiile necesare, program, etc).

Cum trimit o cerere de colaborare?

Va rugăm trimiteți un e-mail în care detaliați oferta dumneavoastră la adresacomenzi@farmaciatei.ro cu titlul “Colaborare”, acesta trebuie conțină și date de contact.

Informații cu privire la Promoțiile Farmaciatei.ro!

Pentru campaniile '1+1' / 'produse cadou' (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă produsul promoțional automat în coșul de cumpărături cu valoare zero.

Durata campaniilor este menționată în banner (în limita stocului disponibil), dar în cazul în care stocul produselor promo este epuizat, acestea sunt scoase de pe site. Va rugăm verificați coșul de cumpărături înainte de a finaliza comanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș, înseamnă nu mai este valabilă.

Produsele aflate în campanii sunt doar cele afișate atunci când dați click pe bannerul promoției.

Promoțiile disponibile pe site nu sunt întotdeauna disponibile și în punctele de lucru, stocul de pe site fiind cel din depozitul online. Puteți verifica disponibilitatea în magazinele fizice sunând la numerele de telefon afișate în dreptul fiecărei locații.

Promoțiile cu reducere prețprețul se calculează în coșul de cumpărături doar pentru produsele din campanie (produsele afișate după ce clientul da click pe bannerul campaniei).

Atenție! Promoțiile sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. În cazul în care aveți întrebări sau observați o anumită eroare, va rugăm ne contactați înainte de a finaliza comanda.

Cum pot modifica o comandă?

Atunci cand comanda nu a fost finalizată și ați observat ați adăugat un produs greșit, va rugăm ne contactați cât mai rapid pentru a fi eliminat (urmând credităm suma aferentă acestuia în contul folosit la tranzacționare). Pentru a intra în legătură cu noi, puteti să adăugati un comentariu în comandă, sa accesați secțiunea de Contact Rapid, sa trimiteți email la comenzi@farmaciatei.ro sau mesaj pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro.

Termenul de procesare include atât strângerea cât și ambalarea produselor, iar atunci cand comanda a fost finalizată și a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificată!

Cum aleg culoarea produsului?

Pentru a primi culoarea dorită (în funcție de stocul disponibil) trebuie adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

De asemenea, în cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă ulterior plasării comenzii, produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz, va rugăm alegeți cu atenție culorile dorite.

Cum comand medicamente tip OTC?

OTC-ul (Un medicament OTC - Over the Counter - este un produs medicamentos care se poate elibera fără prescripţie medicală) nu poate fi livrat la domiciliu conform legislației în vigoare.

Acestea fie au nevoie de condiții speciale de depozitare, fie conțin substanțe medicamentoase sau ingrediente ce pot avea interacțiuni cu alte produse și se pot administra doar la sfatul unui specialist.

Informaţii detaliate despre aceste tipuri de medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Se pot livra medicamentele ce se eliberează doar pe bază de rețetă?

Medicamentele ce se eliberează pe bază de rețetă, nu se pot livra la domiciliu, comanda pe site, sau rezerva, conform legislației în vigoare. Se pot elibera doar de la ghiseu, pe baza unei rețete în original (nu sunt acceptate rețete scanate, poze, sau xerox) ce conține parafa medicului, numele și prenumele pacientului.

Informaţii detaliate despre aceste tipuri de medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Pentru eliberarea rețetelor, punctele de lucru din București au contract cu Casa OPSNAJ și CASMB (Nu se eliberează rețete compensate sau gratuite pentru județul Ilfov). Punctul de lucru VIVO Constanța are contract cu Casa OPSNAJ și Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Constanța (Dar nu avem contract pe programe naționale: diabet, oncologie, mucoviscidoză, etc.).