Intrebari frecvente

Adresa și programul punctelor de lucru sunt disponibile în pagina de prezentare: Rețea farmacii.

Puteți accesa lista de mai jos pentru a fi redirecționat către punctul de lucru care interesează.

Momentan, Farmacia Tei deține puncte de lucru doar în București și Constanța, acestea fiind:

În cazul în care există modificări de program, cauzate de Sărbători, inventar sau alte motive, acestea sunt evidențiate pe prima pagină a site-ului (anunț/slide).

Pentru a plasa comanda este necesar să vă creați un cont de client cu o adresă de email valabilă, pe care urmează să primiți informații cu privire la comanda dvs. Vă recomandăm să verificați atât folderul inbox cât și folderul spam pentru notificări.

Pașii detaliați la secțiunea cum comand:

    • Înregistrare cont client / Resetare parolă;
    • Alegerea produselor / Adăugarea în cos;
    • Înregistrarea comenzii / Finalizarea plătii.

Prețurile produselor sunt exprimate în RON și conțin TVA, iar singura modalitate de plată acceptată este plata online, folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata online în rate folosind un card Star BT si BRD Finance.

În ceea ce privește produsele adăugate în coș, Farmacia Tei are ca obiect de activitate comerțul cu amănuntul, din acest motiv existând limitări la adăugarea în coș a produselor. Limitarea este dinamică, nu este standard, astfel că pentru majoritatea produselor se pot adăuga în coșul de cumpărături maxim 10 bucăți, însă exista și produse pentru care limitarea este de maxim 3, 5, 6 bucăți pe comanda. În momentul în care pentru un anumit produs este atinsă limita maximă, se va afișa pe ecran un mesaj de notificare în acest sens "A apărut o eroare - cantitatea cerută depășește limita de maxim 3/5/6/10 bucăți pe comandă". Achiziția unui medicament OTC este limitată la 10 buc/comandă.

Serviciul este momentan indisponibil.

Persoanele fizice și persoanele juridice parcurg aceeași pași în plasarea și achitarea unei comenzi: cum comand.

❕Pentru persoanele juridice există obligativitatea introducerii datelor firmei - adresa conform indicațiilor din formular și datele fiscale - la pasul 2 al formularului de comandă - METODA DE PLATA.

Conform imaginii de mai jos, adăugați CUI-ul companiei, iar următoarele două câmpuri se autocompletează. Totodată, sistemul recunoaște dacă firma este sau nu plătitoare de TVA. Ulterior trebuie completați reprezentantul și adresa.

⚠️Datele de facturare nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. Astfel, pentru comanda înregistrată de către o persoană fizică, nu se poate genera ulterior factură pentru persoană juridică. Acest aspect fiind valabil și invers, pentru modificarea din persoană juridică în persoană fizică.

Comenzile înregistrate nu se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur colet/transport.

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu acceptăm plata ramburs.

Puteți folosi un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard pentru plata integrală și cardurile de rate Star BT și BRD Finance pentru plata în rate.

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  • Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
  • Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicația bancară pentru a autoriza plata, trebuie să vă întoarceți imediat la pasul la care ați rămas pe siteul farmaciatei.ro, pentru ca plata să fie finalizată.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul farmaciei.

În cazul în care expedierea produsului nu a fost făcută în timp util, suma va fi deblocată sau rambursată în funcție de statusul tranzacției, la cererea clientului.

Găsiți mai multe detalii legate de plata online integrală sau în rate pe pagina Transport si Plata.

De asemenea, pentru mai multe informații privind sistemul securizat de plată, vă recomandăm să accesați și pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

Conform reglementărilor Visa și Mastercard suma achitată la plasarea comenzii nu se poate încasa parțial.

Dacă un produs din lista de cumpărături nu este adăugat în colet se asteaptă încasarea sumei integral.

După încasare se inițiază automat o procedură de rambursare a sumei restante, înapoi în contul clientului.

Suma revine în contul de unde a fost efectuată plata în 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare).

Înregistrați din contul de client o cerere de anulare, folosind butonul Anulează comanda din istoricul acesteia (butonul se află în partea de jos, sub lista de produse).

Procesarea cererii de anulare pentru comanda nepreluată de curier → de regulă suma este blocată în contul clientului și se poate debloca, la cererea acestuia, în 2-3 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului.

Procesarea cererii de anulare pentru comanda preluată de curier → se așteaptă încasarea tranzacției, apoi se inițiază procedura de rambursare, urmând ca suma să ajungă în contul dumneavoastră în 1-15 zile lucrătoare în funcție de banca emitentă a cardului (de regulă 3 zile lucrătoare). În această situație este necesar să ne confirmați prin email faptul că nu veți accepta primirea coletului în cazul în care firma de curierat nu procesează cererea de retur în timp util.

Produsele sunt împărțite în doua categorii, cu metode de livrare specifice:

  • Produse Non-farma ce pot fi livrate atât în București cât și la nivel național;
  • Medicamente, la rândul lor împărțite în Medicamente OTC pe care le putem livra la domiciliu doar în București și Constanța, sau care pot fi ridicate de la ghișeele Farmaciei Tei și Medicamente RX ce se eliberează pe bază de rețetă și sunt disponibile doar cu titlu informativ (nu pot fi comandate sau livrate, conform Legii Farmaciei).

Metodele de livrare disponibile pentru Produsele Non-farma sunt:

  1. Ridicarea din Pachetomatul* Poșta Panduri și de la Oficiile Poștei Române;
  2. Ridicarea din Ghișeele Farmaciei Tei;
  3. Livrarea la domiciliu.

Costurile, timpul de procesare, timpul de livrare și condițiile fiecărei metode în parte sunt detaliate în pagina Transport si Plata.

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, puteți să înregistrați o cerere de returnare, în contul de client, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Pentru înregistrarea cererii de retur, sunt disponibile două modalități:

  1. Returneaza produse din comanda - acesta este un formular de retur simplificat, aflat în meniul Contul meu, la secțiunea Comenzile mele, în istoricul comenzii, în partea de jos a paginii.
  2. Formularul de retur general (click aici).

Dreptul de retur se aplică doar produselor parafarmaceutice (non-farma) comandate și plătite prin intermediul site-ului Farmaciatei.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediul comenzi.farmaciatei.ro produsele comandate și achitate.

Pentru detalii suplimentare, informații referitoare la returul total sau partial, diminuarea valorii bunurilor returnate, garanția produselor, etc., va rugăm să accesați pagina Returnare și Garanție.

⚠️În cazul în care ați recepționat un produs neconform, vă rugăm să nu înregistrați o cerere de retur și să trimiteți un email cu titlul SESIZARE la comenzi@farmaciatei.ro.

Pentru a deveni membru pe site, tot ceea ce trebuie să faceți este să selectați opțiunea Cont Nou din meniul Cont. Completați câmpurile EMAIL și PAROLĂ cu datele alese de dumneavoastră. În scurt timp, veți primi un email pentru a valida adresa. Confirmarea opțiunii de a deveni membru cu adresa de email și parola personalizate este necesară pentru a asigura acuratețea datelor înregistrate, dar și pentru eventuale notificări cu privire la comanda dumneavoastră.

Nu uitați: datele furnizate de dumneavoastră sunt confidențiale, ele fiind folosite numai în scopul efectuării comenzilor și al comunicării informațiilor referitoare la acest site.

Prin serviciile oferite de comenzi.farmaciatei.ro veți fi mereu la curent cu cele mai noi articole farmaceutice și parafarmaceutice. FarmaciaTei.ro oferă în acest moment peste 50.000 de produse farmaceutice şi parafarmaceutice, dorind să acopere cât mai multe din nevoile dumneavoastră.

De asemenea, veți beneficia de reducerile oferite de noi și de partenerii noștri: click aici.

Pentru a discuta cu un operator prin mesaj privat/chat, ne puteți contacta pe pagina oficială de Facebook a Farmaciei Tei: @farmaciatei - click aici.

🕗 Program (exceptând sărbătorile legale):

    • Luni - Vineri: 8:00 - 20:00
    • Sâmbătă: 8:00 - 14:00.

Departamentul Relații Clienți poate fi contactat și prin email: comenzi@farmaciatei.ro. În funcție de situația prezentată durata de răspuns poate varia astfel: +/- 72 h. Pentru mesajele cu caracter Urgent va recomandăm să notați cuvântul Urgent în subiectul emailului dumneavoastră.

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa comenzi@farmaciatei.ro cu titlul “Reclamație” în care să menționați produsul sau serviciul reclamat (produs, comandă, livrare, retur, plată, solicitări, anulare comandă, produs neconform, produs lipsă, produs primit în plus, personal, etc), problema întâmpinată, numărul comenzii dumneavoastră acolo unde este cazul, dar și datele de contact.  În cazul în care ați recepționat un produs deteriorat(curs, spart, etc) vă rugam să îl păstrați pentru a fi ridicat de către noi. 

Conform procedurilor veti primi o confirmare (prin email, vă rugăm să verificați și folderul spam) de înregistrare a sesizării sub forma unui tichet → CFT-00000, urmând ca noi să revenim cu un răspuns la acest tichet.

În funcție de situația prezentată (investigațiile necesare, program) durata de răspuns variază astfel: +/- 72 h lucrătoare.

Va recomandăm să trimiteți un e-mail cu titlul “Colaborare”, în care să detaliați oferta dumneavoastră și să notați datele de contact, la adresa: comenzi@farmaciatei.ro.

⚠️Campaniile sunt evidentiate pe site prin etichete specifice:

Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?
Indiferent de tipul campaniei promoționale de care doriți să beneficiați trebuie să știți că acestea sunt mereu marcate în coșul de cumpărături. Pentru campaniile 1+1/produse cadou (ce nu au mențiunea pachet în titlu și în poză) se adaugă automat în coșul de cumpărături produsul promoțional cu valoare zero. De asemenea pentru campaniile în care beneficiați de transport gratuit aceasta mențiune se regăsește în coșul de cumpărături.

Care este durata unei campanii?
Campaniile sunt valabile în perioada menționată în banner, în limita stocului disponibil. Când există o perioadă mai lungă în pregătirea coșului de cumpărături vă rugăm să verificați din nou produsele înainte de a finaliza comanda. Dacă nu aveți promoția disponibilă în coș și nu o mai regăsiți pe site, înseamnă că stocul s-a epuizat.

Care sunt produsele participante la o campanie?
Produsele cărora li se aplică beneficiile unei campaniei promoționale sunt doar cele selecționate în cadrul acesteia și sunt vizibile atunci când dați click pe banner (de regulă produsele de tip pachet nu se cumulează cu o altă campanie).

De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?
Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT costul se actualizează în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.

Dețin un voucher(cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?
Dacă sunteți în posesia unui Voucher(cod promo) ce poate fi folosit pe site-ul Farmaciatei.ro și îndepliniți condițiile de aplicare, codul aferent voucherului se poate introduce în secțiunea dedicată din coșul de cumpărături. Vă rugăm să verificați cu atenție procesarea voucherului în acest pas deoarece reducerea nu mai poate fi aplicată după înregistrare. Daca întâmpinați erori, vă rugam să vă asigurați că tastați codul corect, exact așa cum este afișat în bannerul campaniei.

Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?
Comenzile înregistrate în sistem nu se pot modifica pentru a putea beneficia de o anumită campanie. Vă recomandam să citiți cu atenție condițiile de aplicare detaliate în banner. În cazul în care observați erori în aplicarea unei campanii vă rugam să ne contactati prin email cu subiectul Urgent la comenzi@farmaciatei.ro sau prin mesaj pe pagina de facebook, înainte de a finaliza comanda.

Conform termenilor și condițiilor site-ului: Conditii de utilizare, dar și a informațiilor prezente atât în coșul de cumpărături cât și în formularul de comandă, la pasul 3 de revizuire finală, comenzile nu pot fi modificate ulterior înregistrării în sistem.

Vă rugăm să verificați cu atenție produsele adăugate în coș dar și datele de livrare și facturare.

⚠️Datele din factură nu pot fi modificate. În cazul în care doriți schimbarea cumpărătorului, singura soluție este anularea comenzii, prin returul produselor sau fară, în funcție de momentul anulării (comandă preluată sau nu de curier).

Dacă în descrierea produsului sunteți îndrumat să notați în formularul de comandă culoarea dorită, trebuie să adăugați un mesaj în pasul 3 al formularului de comandă, numit Revizuire Finală, secțiunea Informații Suplimentare.

În cazul în care culoarea este specificată în titlul produsului, înseamnă că ulterior plasării comenzii produsul nu mai poate fi schimbat cu o altă culoare. Așadar, în acest caz va rugăm să alegeți cu atenție culorile dorite.

OTC-ul (Over the Counter) este un medicament care se poate elibera fără prescripţie medicală. Informaţii detaliate despre aceste medicamente sunt disponibile pe web-site-ul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Farmacia Tei poate livra medicamente OTC doar în Municipiile București și Constanța.

În pagina medicamentului OTC, la Opțiuni Livrare, găsiți secțiunea informativă Alege Farmacia, unde puteți verifica ora sau data cea mai apropiată pentru ridicarea unei comenzi, însă după înregistrarea unei comenzi cu ridicare trebuie să așteptați notificarea (sms/email) conform căreia comanda este pregătită și poate fi ridicată:

Conditiile de livrare si ridicare sunt disponibile la pagina Transport si Plata.

Medicamentele RX nu se pot livra la domiciliu, comanda pe site, sau rezerva, conform Legii Farmaciei. Medicamentele RX se pot elibera doar de la ghiseu, în baza unei rețete medicale emise de medic.

Informaţii detaliate despre aceste tipuri de medicamente sunt disponibile pe siteul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale.

Dacă nu ați reușit să finalizați plata și comanda este doar înregistrată în sistem, puteți reîncerca plata direct din contul de client.

În cazul în care nu regăsiți chenarul roșu de mai sus, vă recomandăm să așteptați între 10 și 40 min și să reintrați în istoricul comenzii.

⚠️Atunci când plata nu este finalizată în primele 24 de ore de la plasare, comanda devine inactivă astfel că trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

Conform reglementărilor Visa Mastercard suma se poate încasa atunci când coletul este predat curierului, astfel că în cazul în care banca emitentă a deblocat suma înaintea procesării și livrării comenzii, avem rugămintea să nu o retrageți din cont, pentru a evita un eventual sold negativ în momentul în care aceasta va fi încasată.

Comenzile nu pot fi modificate așa cum este precizat pe site, însă în cazuri excepționale putem trimite o cerere de redirecționare către firma de curierat.

Vă rugăm să trimiteți un mesaj privat, pe pagina de facebook @FarmaciaTei.ro sau un email cu subiectul "URGENT" la comenzi@farmaciatei.ro, în care să ne specificați adresa nouă, completă (localitate, județ, numele și numărul străzii, bloc, scară, etaj, apartament și cod poștal).

În funcție de localitatea de destinație, în cazul în care există o diferența între taxa de transport achitată inițial și taxa de transport aferentă destinației finale veti primi un link de plată pentru a achita această diferența.

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa comenzi@farmaciatei.ro cu titlul 'Sesizare/Reclamatie livrare', sau un mesaj pe pagina de facebook: @FarmaciaTei.ro, care să conțină detalii legate de comandă si de problema întâmpinată.

Vă recomandăm să citiți și informațiile afișate în pagina Contactati-ne.

Produsele de tipul Exclusiv online nu se pot achiziționa din punctele de lucru ale Farmaciei Tei și nu se pot adăuga într-o comandă cu ridicare de la ghișeu.

Acestea sunt disponibile doar în depozitul online și se pot comanda cu livrare la domiciliu, în Pachetomat și la Oficiile Poșta Română.

Comenzile procesate (pentru care clientul a primit notificarea de ridicare prin sms/email) pot fi ridicate în 3 zile calendaristice de la ghișeul ales.

Ridicarea se poate efectua în timpul programului de funcționare al punctului de lucru ales. Programul este disponibil aici.

În cazuri excepționale, termenul de ridicare poate fi prelungit printr-un reply la emailul de confirmare a procesării.

Informațiile de mai sus sunt valabile și pentru comenzile cu ridicare din pachetomat.

Atunci când coletul dvs. este preluat de curier, recepționați un email cu AWB-ul acestuia (verificați și spam).

Puteți urmări traseul coletului accesând pagina partenerului nostru Livrarionline.ro: Track&trace.

Facturile vor fi disponibile doar în format electronic, în contul clientului, după livrarea produselor. Le puteți descarca din istoricul comenzii, din zona de informații facturare și total produse → Facturi emise.

În funcție de browserul utilizat, după acționarea butonului, factura aferentă produselor se descarcă automat și o regăsiți în secțiunea downloads, din browserul dvs.

Important! Datele din factură nu pot fi modificate. În cazul în care doriți schimbarea cumpărătorului, singura soluție este anularea comenzii, prin returul produselor sau fară, în funcție de momentul anulării (comandă preluată sau nu de curier).

Pentru clienții Farmaciatei.ro avem disponibil serviciul de plată online în rate, prin card de credit:

  • Star Banca Transilvania - 2 sau 3 rate fără dobândă
  • BRD Finance - 3 rate fără dobândă

Pentru mai multe informații puteți accesa pagina Transport și plată, respectiv Plata în rate.

În punctele de lucru ale Farmaciei Tei din București și Constanța nu se poate achita în rate.

Singura metodă de plată disponibilă este plata online cu cardul, nu se poate achita ramburs sau prin virament bancar.

Termenul de procesare și livrare al unei comenzi este de 2 zile lucrătoare.

Termenul de procesare este de 2 zile lucrătoare și la acest termen se adaugă cel de livrare de 1-2 zile lucrătoare.

În momentul în care comanda pleacă din depozitul nostru, recepționați un email cu numărul awb al firmei de curierat.

Acest termen se poate modifica în funcție de perioada în care ne aflăm (ex. perioada de Sărbători, campanii Black Friday, etc.) iar clientul este întotdeauna informat cu privire la termenul de la data plasării comenzii, pe site în paginile informative și în formularul de comandă, în pasul numit revizuire finală, înainte de a achita comanda, astfel:

De asemenea, termenul de procesare și livrare de la momentul plasării comenzii, bifat conform informațiilor de mai sus, rămâne înregistrat în emailul de confirmare trimis către client(verificați și spam).

Puteți verifica statusul comenzii la secțiunea Comenzile mele din contul dumneavoastră.

Comanda înregistrată, a cărei plată a fost finalizată cu succes, are statusul: Plata a fost autorizată:

 

Totodată rugăm verificați adresa de email introdusă în formularul de comandă, notificările cu privire la comanda plasată sunt trimise către adresa de email furnizată (inclusiv folderul spam).

Data ultimei actualizări: 2-Mai-2022

Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies.Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.