Cum aflu dacă voi beneficia de campanie?
Dacă vrei să afli ce beneficiu are un produs, verifică rapid coșul de cumpărături. Pentru campaniile de tip 1 + produs bonus (ce nu au mențiune clară în titlu), produsul promoțional cu valoare zero va fi regăsit în coș. Campaniile care oferă Transport Gratuit pot fi vizualizate tot în coșul de cumpărături.
Care este durata unei campanii?
Durata unei campanii este semnalizată pe banner-ul campaniei sau în mecanismul acesteia. Înainte de plasarea comenzii recomandăm verificarea produselor adăugate. Dacă promoția nu este afișată în coș și nu mai poate fi regăsită pe site, înseamnă că stocul a fost epuizat, campania fiind dezactivată. Toate campaniile noastre se desfășoară în limita stocului disponibil.
Care sunt produsele participante la o campanie?
Produsele participante într-o campanie au câte o etichetă specifică. Produsele pot fi vizualizate în cadrul unei campanii și beneficiul campaniei poate fi regăsit după ce produsul a fost adăgat în coș.
! Produsele de tip pachet de obicei nu se cumulează cu o altă campanie.
De ce apare taxa de transport atunci cand selectez metoda de livrare?
Pentru campaniile promoționale cu TRANSPORT GRATUIT, gratuitatea taxei de transport se poate vizualiza în pagina 3 a formularului de comandă, numită REVIZUIRE FINALĂ.
Dețin un voucher (cod promo) valabil pe acest site, cum îl pot folosi?
Dacă ai un voucher (cod promo) care se poate folosi pe site-ul nostru trebuie în primul rând să verifici dacă îndeplinești condițiile de aplicare. Codul se introduce în secțiunea dedicată voucherelor (codurilor promo) regăsită în coșul de cumpărături. Recomandăm verificarea cu atenție dacă beneficiile voucher-ului au fost aplicate în coșul de cumpărături, întrucât voucher-ul nu poate fi reintrodus după înregistrarea comenzii. În cazul în care nu vizualizezi beneficiile în coș, verifică dacă ai tastat codul voucher-ului corect.
Campaniile se pot aplica ulterior plasării comenzii?
Campaniile disponibile pe site-ul nostru nu se pot aplica retroactiv, ulterior plasării comenzii. Pentru a beneficia de o campanie recomandăm citirea cu atenție a condițiilor de aplicare descrise în banner sau în mecanismul campaniei. În cazul în care o campanie nu se aplică corect, ne poți contacta pe e-mail la comenzi@farmaciatei.ro (pentru o rezolvare rapidă scrie în subiectul mail-ului ”Urgent”) sau printr-un mesaj pe Facebook, înainte de a plasa comanda.
Campaniile și produsele sunt disponibile atât online cât și în punctele de lucru Farmacia Tei?
Majoritatea produselor și campaniilor noastre sunt disponibile atât online, cât și în locațiile noastre.
În cazul în care un produs poate fi regăsit doar online, acesta are o etichetă specifică - exclusiv online.
În cazul în care o campanie se desfășoară exclusiv online, aceasta este vizibil marcată pe site-ul nostru.
Există posibilitatea ca o campanie să fie disponibilă atât online cât și offline, însă anumite produse să fie disponibile doar online, caz în care sunt marcate specific pe site.
Cum aflu dacă produsul face parte dintr-o campanie sau nu?
Dacă un produs face parte dintr-o campanie, în pagina acestuia există o casetă informativă de tipul: "PRODUSUL FACE PARTE DIN:"