Regulament “Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”

REGULAMENTUL OFICIAL

AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!

ORGANIZATĂ în PERIOADA 1 – 29 februarie 2024

 

 

SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOȚIONALE

 

  1. Organizatorul Campaniei promoționale Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela! (denumită în continuare „Campania”) este societatea RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC. J40/18312/2018, având cod unic de înregistrare 40361179, denumită în continuare "Organizatorul".
  2. Campania se va desfăşura prin intermediul agenţiei The Other Agency SRL, cu sediul în Bucureşti, str Ghidigeni, nr 49, sector 5, București, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40/ 13771/ 2014, Cod unic de inregistrare 33844740, în calitate de Agenţie Împuternicită, desfăşurȃnd activităţi legate de implementarea Campaniei, gestionarea și integrarea canalelor Campaniei, contactarea cȃştigătorilor și înmȃnarea premiilor, denumită în cele ce urmează „Agenția”.
  3. În ceea ce privește operațiunile privind colectări și/ sau prelucrări de date cu caracter personal, acestea vor fi realizate de către Agenţie, în calitate de împuternicit al Organizatorului, în sensul prevederilor art. 28 din Regulamentul (UE) nr. 2016/ 679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE ("GDPR").
  4. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament (în cele ce urmează "Regulamentul" sau ”Regulamentul Oficial”), fiind obligatoriu pentru toți Participanții. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei, precum și dreptul de a suspenda și/sau înceta și/sau întrerupe desfășurarea Campaniei, având obligația de a anunta publicul în mod oficial, în aceeași manieră în care a fost făcută și informarea inițială. Orice modificare de acest fel va fi cuprinsă într-un act adițional care va fi comunicat public prin actualizarea Regulamentului și publicarea Regulamentului în formă actualizată pe site-ul bebetei.ro sau www.farmaciatei.ro. Astfel de modificări vor fi făcute publice cu cel puțin 24 de ore înaintea intrării în vigoare.

 

SECȚIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL ȘI REGULAMENTUL CAMPANIEI

 

  1. Campania este organizată și se desfășoară în conformitate cu prevederile legale referitoare la desfășurarea campaniei promoționale astfel cum sunt acestea reglementate de Ordonanța Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor pe piață, cu modificările și completările ulterioare (”OG 99/2000”), precum și cu legislația română aplicabilă.
  2. Regulamentul este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, în oricare dintre următoarele modalități:
  3. în format electronic la adresa rb@theotheragency.ro;
  4. site-urile: bebetei.ro sau www.farmaciatei.ro.
  5. în urma unei solicitări scrise, trimise la sediul Organizatorului, menționat la Secțiunea 1 de mai sus.
  6. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată, în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate şi completate în conformitate cu prevederile Regulamentului.
  7. Organizatorul nu își va asuma nicio responsabilitate cu privire la cunoașterea ori necunoaşterea Regulamentului și a modificărilor acestuia de către Participanți.
  8. Niciun Participant nu va putea solicita continuarea Campaniei și nici repararea unui potențial prejudiciu produs prin suspendarea/încetarea/întreruperea regulamentară a Campaniei.

 

SECȚIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂȘURARE și DURATA CAMPANIEI

 

  1. Campania este organizată pe teritoriul României, în toate magazinele fizice toate magazinele Bebe TEI și Farmacia TEI, precum si în magazinele online https://comenzi.bebetei.ro/ și https://comenzi.bebetei.ro/ (denumite in continuare „Magazine Participante”) de pe teritoriul Romaniei care comercializeaza produsele aflate sub marca Lovela, marca ce ii apartine Organizatorului. sau asupra cărora Organizatorul are un drept de folosință, conform orarului de funcționare al acestora și cu respectarea condițiilor de vânzare/cumpărare aferente, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  2. Campania va începe pe data de 01 februarie 2024 ora 00:00:00, și va dura până pe 29 februarie 2024, ora 23:59:59, denumită în continuare “Perioada desfășurării Campaniei” sau “Perioada Campaniei”.

 

SECȚIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

  1. Campania este deschisă participării tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/reşedinţa în România, cu vârsta de minim 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei), care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţii”).
  2. Nu pot participa la aceasta Campanie:
  3. persoanele care nu respectă condițiile de la punctul 12 de mai sus.
  4. angajatii Organizatorului, precum și a societăților afiliate Organizatorului,
  5. angajați ai companiilor implicate în activități legate de organizarea și desfășurarea Campaniei, inclusiv ai Agenției,
  6. rudele pana la gradul IV inclusiv ale angajaților menționați la punctele b) și c) de mai sus.
  7. Organizatorul își rezervă dreptul de a lua toate măsurile pentru a preveni înscrierea în Campanie, precum și dreptul de a elimina din Campanie orice persoană din categoriile menționate la punctele a) – d) de mai sus.
  8. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament, inclusiv a anexelor / actelor aditionale la acesta .

 

SECȚIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE și MECANISMUL CAMPANIEI

 

  1. Produsele participante la Campanie sunt toate produsele ce poartă marca Lovela (denumite în continuare în mod general “Produsele Participante” sau “Produsele”), comercializate în Magazinele Participante.
  2. Achizițiile de Produse Participante în scopul înscrierii în Campanie trebuie realizate doar în Perioada Campaniei. După data terminarii Campaniei, produsele descrise mai sus își pierd calitatea de Produse Participante la Campanie, Organizatorul și Agentia nemaiavând nicio responsabilitate și nemaiasumându-și nicio obligație în legătură cu nicio circumstanță care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualității ori continuării Campaniei.
  3. Produsele participante la Campanie sunt disponibile în limita stocului existent în fiecare Magazin Participant.
  4. Mecanismul campaniei este următorul: ”Cumpără orice produs Lovela pe un singur bon fiscal din magazinele Bebe TEI sau Farmacia TEI , trimite numărul bonului fiscal si numele magazinului, prin SMS la numărul 1792* și prin tragere la sorti, poți câștiga unul din premiile Campaniei, descrise mai jos.” Exemplu: 123456 BebeTei

*Număr cu tarif normal, valabil în retelele Orange, Telekom, Vodafone și DIGI.

  1. Pentru înscrierea valabilă în vederea participării la Campanie este necesar ca Participanții să îndeplinească în mod cumulativ următoarele condiții:
  2. să aibă drept de participare potrivit prevederilor de la Secțiunea 4 de mai sus;
  3. să achizitioneze oricare Produse Participante pe un singur bon fiscal, comercializate în Magazinele Participante, și să se înscrie în Campanie în Perioada Campaniei;
  4. să trimită în Perioada Campaniei numărul bonului fiscal/ facturii si numele magazinului, prin SMS, la numărul 1792*. Un mesaj SMS trebuie să conţină un singur număr de bon fiscal/ factură; Exemplu: 123456 BebeTei
  5. Să păstreze în original bonul / bonurile fiscale / facturile Produselor Participante, în scopul validării câștigului.
  6. După realizarea înscrierii, Participanţii vor primi un mesaj de confirmare a înscrierii, de îndreptare a erorilor sau de respingere a înscrierii pe motiv că nu sunt respectate prevederile Regulamentului, după caz. Aceste mesaje se vor trimite prin SMS.
  7. Un bon fiscal va fi inscris in Campanie o singura data, indiferent cate Produse se afla inscrise pe el.
  8. Un Participant se poate înscrie în Campanie cu mai multe bonuri fiscale / facturi de achiziție a Produselor Participante, fie emise de același Magazin Participant, fie de Magazin Participant diferit. Cu toate acestea, un Participant nu se poate înscrie de mai mult de 5 ori pe intreaga Perioadă a Campaniei; în acest sens, un Participant este identificat prin numarul de telefon de pe care a trimis mesajul SMS de înscriere.
  9. Numărul de telefon al Participantului este cel de pe care a trimis mesajul SMS de înscriere în Campanie.
  10. În contextul prezentului Regulament, un anumit număr de telefon este strict legat de un anumit Participant; nu pot exista doi Participanți cu același număr de telefon, după cum nu pot fi folosite două numere de telefon de către același Participant.
  11. Pentru fiecare SMS înscris, Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS, după cum urmează:
  12. a) Dacă mesajul este valid: „Ai fost înregistrat cu succes. Păstrează bonul fiscal pentru validare. Succes!”
  13. b) Dacă s-a depăşit limita de maximum 5 înscrieri in Campanie: „Ai depăşit limita maximă de înscrieri pentru perioada campaniei şi nu te mai poţi înscrie! Păstrează toate bonurile fiscale înscrise anterior. Succes!”
  14. c) Daca SMS-ul conține un mesaj invalid: „Mesaj incorect. Te rugăm, scrie cu atenţie numărul bonului fiscal si numele magazinului. Succes!” Exemplu: 123456 BebeTei
  15. d) În cazul în care SMS-ul/ mesajul a fost trimis înainte de începerea Perioadei Campaniei, mesajul de răspuns va fi: „Campania promoțională „Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!” începe în data de 01.02.2024. Te rugam sa trimiti mesaj după această dată!”
  16. e) În cazul în care acelaşi SMS/ mesaj (cu aceleaşi detalii/număr bon fiscal) este trimis a doua oara, folosindu-se acelasi număr de telefon, mesajul de răspuns va fi: „Acest bon a mai fost folosit in cadrul Campaniei promoțională „Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”. Te rugăm sa participi cu alt bon fiscal.”
  17. f) În cazul în care SMS-ul/ mesajul a fost trimis după terminarea Perioadei Campaniei, mesajul de răspuns va fi: „Campania promoțională„Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!” s-a încheiat pe data de 29.02.2024. Te asteptăm să participi la urmatoarea campanie
  18. Înscrierile în Campanie care nu sunt realizate în Perioada Campaniei nu vor fi luate în considerare în scopul Campaniei.
  19. Înscrierile în Campanie care se realizează cu Produse achiziționate în afara Perioadei Campaniei și/sau din afara Magazinelor Participante nu vor fi luate în considerare în scopul Campaniei.
  20. Înscrierile care nu respectă prevederile prezentului Regulament vor fi invalidate și Participantul va fi înștiințat în consecință.
  21. Fără a afecta prevederile prezentului Regulament, Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica orice situație de înscriere frauduloasă în Campanie sau care nu respectă Regulamentul, iar în cazul în care sunt constatate neregularități, respectiva înregistrare va fi invalidată.
  22. Vor fi anulate și nu vor fi luate în considerare înscrierile efectuate prin utilizarea de mecanisme / tentative de fraudă sau prin oricare alte modalități decât cele prevăzute de prezentul Regulament.
  23. Acelasi bon fiscal/ aceeasi factura poate fi înscris/a in concurs o singura data. In cazul in care acelasi numar de bon fiscal/aceeasi factura va fi receptionat/a de catre Organizator de la doi sau mai multi Participanti diferiti, acesta/aceasta va fi luat/a in considerare doar pentru participantul corespunzator primei inscrieri, ordinea inscrierilor fiind cea cronologica raportata la ora receptiei in baza de date a Organizatorului si nu la momentul trimiterii bonului fiscal.

 

SECȚIUNEA 6. PREMIILE și VALOARE PREMIILOR

 

  1. În cadrul acestei Campanii sunt acordate, prin tragere la sorți (așa cum este descris la Secțiunea 7 de mai jos), un număr total de 14 de premii, după cum urmează:
    1. 1 premiu constand intr-un – Purificator de aerP40 SMART, Wi-Fi, Lampa UV, TRUE HEPA si Carbune Activ, Functie Ionizare, în valoare de 850 lei (TVA inclusa) per bucată.

b.               3 premii fiecare constand intr-un Baby Monitor Audio-Video in valoare de 294,99 lei (TVA inclusa) per bucata;

  1. 10 premii fiecare constand intr-o Protectie scaun auto, organizator auto copii, 8 buzunare, 54x43 cm, Bleu, in valoare totala de 98,88 lei (TVA inclusa) per bucata.
  1. Valoarea totală estimata a premiilor oferite prin tragere la sorți este de 723,77 lei, TVA inclus.
  2. Un Participant poate câștiga doar un premiu în prezenta Campanie, indiferent de natura acestuia și indiferent de numărul de bonuri înscrise în Campanie.
  3. Daca în timpul procesului de validare, Organizatorul sau Agentia constată că un Participant a fost extras pentru mai multe premii, Participantul desemnat câștigător va fi validat și poate intra doar în posesia primului premiu în ordinea în care acestea au fost extrase, restul extragerilor pentru respectivul Participant urmând să fie invalidate de către Organizator.
  4. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse în contrapartidă niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei constând în costul de achiziţionare a Produselor Participante și costul de trimitere a SMS-urilor pentru înscriere, conform prevederilor art. 41 alin (2) din OG 99/2000.
  5. Câștigătorii nu au posibilitatea de a cere înlocuirea premiilor cu alte bunuri și nici acordarea contravalorii în bani a premiilor. Câștigătorii sunt singurii beneficiari ai premiilor atribuite și nu pot ceda drepturile asupra premiilor câștigate unor alte persoane.
  6. In cazul refuzului vreunui potential castigator de a beneficia de premiu (prin refuzul unui castigator insemnand ca respectivul castigator nu doreste sa intre in posesia premiului), acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului. In cazul in care dupa finalizarea Campaniei raman premii neacordate, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu le mai atribui.
  7. Refuzul de a primi premiul trebuie sa fie expres exprimat in termen de maxim 3 zile de la data la care Agentia l-a instiintat pe Participantul castigator de castigarea premiului. Daca potentialul Castigator nu-si manifesta nicio optiune in acest termen, premiul se atribuie rezervei, daca sunt indeplinite si de aceasta data conditiile de validitate de catre castigatorul rezerva.

 

SECȚIUNEA 7. TRAGEREA LA SORȚI și DESEMNAREA CÂȘTIGĂTORILOR

 

  1. Câștigătorii se vor desemna prin tragere la sorți. Tragerea la sorţi va fi electronică, folosind un program de calculator cu distribuire și extragere aleatorie care va selecta câștigătorii și rezervele din baza de date care conține toate înscrierile valide realizate în Perioada Campaniei.
  2. Tragerea la sorți se va desfăşura la punctul de lucru al Agenției din Bucureşti, str. Puțul lui Zamfir numărul 5 bis, sector 1, în prezenţa reprezentantilor Agentiei. Tragerea la sorți pentru acordarea premiilor va avea loc în maximum 20 zile calendaristice de la data finalizării Perioadei Campaniei.
  3. Pentru fiecare premiu va fi extras un câștigător și câte 3 rezerve.
  4. Rezultatele tragerii la sorți se vor consemna într-un proces-verbal, care va fi semnat de toți cei prezenți la tragerea la sorți.
  5. In cazul in care un castigator nu poate fi anuntat sau nu poate fi validat in termenele si conditiile stipulate la Sectiunea 8 a Regulamentului, de mai jos, se va apela la prima rezerva a castigatorului respectiv, in ordinea extragerii si se va urma aceeasi procedura de anuntare si validare. Daca se parcurge procedura pentru toate cele 3 rezerve si nu se finalizeaza corect validarea nici pentru ultima rezerva, premiul respectiv nu va mai fi acordat, acesta ramanand in posesia Organizatorului.
  6. Pentru orice neregularitate, Organizatorul si/sau Agentia pot verifica originalitatea bonului fiscal / facturii cu Magazinul Participant, prin solicitarea unui duplicat, conform cu originalul.

 

 

SECȚIUNEA 8. ANUNȚAREA și VALIDAREA CÂȘTIGĂTORILOR. ACORDAREA PREMIILOR

 

8.1. Anunțarea câștigătorilor

  1. Anunțarea Participanților desemnați câştigători se va face în termen de maximum 30 zile lucrătoare de la data tragerii la sorţi, prin contactarea de către reprezentanții Organizatorului a acestora la numerele de telefon utilizate pentru înscrierea în Campanie.
  2. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare Participant desemnat câştigător de maximum 3 ori, în 3 zile diferite, în intervalul orar 09:00-17:00, la ore diferite, apeland numarul de telefon de pe care s-a realizat inscrierea in Campanie. Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, un Participant desemnat câştigător nu poate fi contactat în condiţiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la niciunul dintre apeluri), se va apela la prima rezervă, în ordinea extragerii, urmându-se aceeași procedură de anunțare de mai sus. Dacă în urma parcurgerii procedurii pentru toate cele 3 rezerve, nu se poate contacta cu succes niciuna, premiul corespunzător nu se va mai acorda și va rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acesta în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
  3. Participanții desemnați câștigători contactați cu succes vor fi informaţi în legătură cu premiul câştigat şi cu procedura de validare.

 

8.2. Validarea câștigătorilor

  1. Pentru validare, Participanții desemnați câștigători vor fi rugaţi în cadrul convorbirii telefonice:
  2. să furnizeze următoarele date personale: nume, prenume şi adresa completă și
  3. să trimită scanat în format .jpg sau .pdf, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data apelului telefonic, bonul/bonurile fiscal/e sau factura/facturile în original sau, în lipsă, o copie conformă cu originalul a acestora, care atesta achizitia Produselor Participante, la adresa de email indicată în cadrul convorbirii telefonice de validare, respectiv la adresa rb@theotheragency.ro.
  4. Ulterior transmiterii documentelor de la punctul II de mai sus, Organizatorul va transmite o confirmare de primire a documentelor, respectiv o solicitare de completare a documentelor, după caz.
  5. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica originalitatea bonului/bonurilor fiscal/e sau a facturii/facturilor cu Magazinele Participante, fara implicarea Participantului.
  6. În cazul în care premiile Campaniei se supun impozitării, potrivit regimului fiscal aplicabil la momentul acordării premiului, atunci se va solicita câștigătorului/câștigătorilor și codul numeric personal, doar pentru scopul îndeplinirii formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la reținerea și plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.
  7. În momentul contactării telefonice pentru validare, Participanții desemnați câștigători pentru a fi validați, vor confirma faptul că au citit și au înțeles prevederile anexei Regulamentului referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și faptul că au înțeles motivul pentru care sunt colectate, prelucrate și stocate datele acestora personale pentru durata Campaniei, respectiv participarea la Campanie, obținerea premiilor, îndeplinirea obligațiilor legale de către Organizator, precum și prevenirea și combaterea fraudelor și soluționarea plângerilor legate de desfășurarea Campaniei. În cazul în care Participantul declară că nu a citit sau nu a înțeles prevederile respective, câștigătorul va fi invalidat, întrucât procedura de validare nu va putea fi îndeplinită.
  8. Procedura de validare a rezervelor se desfășoară într-un mod similar cu procedura de validare a castigatorului.
  9. În cazul în care un Participant desemnat câştigător nu poate fi validat în termenele şi în condiţiile prezentului Regulament, se va apela la prima rezervă, în ordinea extragerii, urmând a se urma aceeași procedură de anunțare și de validare de mai sus. Dacă în urma parcurgerii procedurilor de anunțare și de validare pentru toate cele 3 rezerve, nu se poate valida niciun câştigător, premiul corespunzător nu se va mai acorda și va rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acesta în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
  10. În cazul în care un Participant desemnat câștigător declară în cadrul convorbirii telefonice de validare că refuză să intre în posesia premiului, acesta va pierde dreptul de atribuire a premiului și se va apela la prima rezervă în ordinea extragerii, urmând a se urma aceeași procedură de anunțare și de validare de mai sus.

 

8.3. Acordarea premiilor

  1. Premiile vor fi expediate prin curier, cu confirmare de primire, la adresa comunicată în cadrul convorbirii telefonice de validare de Participanții desemnați câștigători. Acordarea premiilor se va realiza în maximum 20 zile lucrătoare de la data validării câștigătorului și comunicării adresei de expediție.
  2. La predarea premiului, Organizatorul și Participantul câștigător vor completa un Proces Verbal de predare-primire a premiului ce va cuprinde: datele de identificare ale castigatorului, premiul castigat, o declaratie pe propria raspundere a castigatorului in sensul ca indeplineste conditiile de participare impuse de Regulament, data predarii-primirii premiului si semnatura acestora. Castigatorul va primi de la curier procesul verbal de predare-primire premiu, in momentul livrarii premiului, castigatorul il va completa in fata curierului si i-l va da curierului pentru a ajunge la Organizator in original.
  3. În cazul în care Câștigătorul unuia din premii este o persoană lipsită de capacitate de exercițiu, (persoane ce nu au capacitate de exerciţiu – neincluzând minoritatea) aceasta este îndreptățită să intre în posesia premiului numai prin intermediul curatorului legal, incluzând semnarea de către curator a unei declarații, dacă este cazul, potrivit legii, prin care Organizatorul este absolvit de orice răspundere decurgând din acordarea premiului respectiv, precum și de plata oricăror daune sau pretenții de orice natură, legate de premiu și de participarea persoanei respective la Campanie.
  4. Lista câştigătorilor validaţi conţinând numele și prenumele câştigătorilor și premiile câştigate va fi publicată, potrivit prevederilor legale ale 42 alin. (2) din OG 99/2000, în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la data validării tuturor câştigătorilor, pe site-urile www.bebetei.ro si www.farmaciatei.ro. Lista castigatorilor va contine: nume, prenume si premiu. Lista va fi stearsa in maxim 30 de zile de la publicare. Îndeplinirea acestei obligații legale se va face în acord cu obligațiile rezultate din GDPR. Detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi in Anexa nr. 1 a prezentului Regulament.
  5. Premiile care, in baza prevederilor prezentului Regulament, nu se pot acorda, vor ramane la dispozitia Organizatorului, care poate dispune de ele cum considera de cuviinta.
  6. Participantul la Campanie, desemnat participant câștigător în urma tragerii la sorți, care refuza sau care nu indeplineste conditiile prezentului Regulament, pierde in mod automat aceasta calitate si nu poate intra in posesia premiului.

 

SECȚIUNEA 9. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

 

  1. Bonurile / facturile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât și orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere pentru bonurile / facturile fiscale necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, și nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
  2. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor / facturilor fiscale şi/sau de înstrăinarea acestora.

 

SECȚIUNEA 10. TAXE și IMPOZITE

 

  1. Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, dacă este cazul, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal aprobat prin Legea 227/ 2015, cu modificările și completările ulterioare.
  2. Organizatorul își va îndeplini obligația de depunere a declaraţiilor fiscale la autoritatea fiscală competentă pentru declararea impozitului aferent veniturile din Premiile incluse în acest regulament, dacă este cazul. Orice alte obligații de natură fiscală și/sau de orice altă natură, în legătură cu Premiile acordate în cadrul Campaniei, care nu intră în obligația Organizatorului, conform legislației în vigoare, cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.
  3. Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către Participant în legătură cu această Campanie.

 

SECȚIUNEA 11. RĂSPUNDEREA ORGANIZATORULUI

 

  1. Organizatorul Campaniei va acorda premii Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament si care fac dovada achizitionariii Produselor Participante la Campanie, in Perioada Campaniei.
  2. În eventualitatea unei dispute asupra validității unei înscrieri în cadrul acestei Campanii, decizia Organizatorului este definitivă.
  3. Eventualele contestații cu privire la lista câștigătorilor pot fi transmise către Agenție pe adresa rb@theotheragency.ro în termen de două zile lucrătoare din momentul publicării acesteia. Orice contestații sosite după această dată nu vor fi luate în considerare. Agențiile vor răspunde acestor contestaţii în termen de maxim cinci zile lucrătoare de la primirea acestora.
  4. În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
  5. Organizatorul nu are nicio obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
  6. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:
  7. Bonurile/facturile fiscale pierdute, deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului. Nici erorile furnizate de către câștigători, nici acuratețea datelor de contact nu atrage răspunderea Agenției sau Organizatorului, acestea fiind în responsabilitatea exclusivă a Participanţilor. Ca atare, Agenția sau Organizatorul nu au niciun fel de obligatie în cazul furnizarii de catre Participanţi a unor date eronate care au dus la imposibilitatea acordării în condiții normale a premiului, la imposibilitatea identificării unui Câştigător, imposibilitatea înscrierii în Campanie datorită ilizibilității datelor personale, a bonurilor sau facturilor fiscale înscrise;
  1. Imposibilitatea unui Câştigător de a intra în posesia premiului câștigat;
  2. Reclamațiile referitoare la premiul câștigat, ulterioare momentului semnării procesului verbal de predare - primire nu vor fi luate în considerare de către Organizator;
  3. Orice erori de imprimare sau alte erori referitoare la bonul fiscal/ factura fiscală înscrisă în Campanie;
  4. Situațiile în care anumite persoane înscrise în concurs sunt în incapacitate de a participa parțial sau integral, la Campanie, dacă această incapacitate se datorează unor circumstanțe aflate în afara controlului pe care Agenția / Organizatorul îl poate în mod rezonabil exercita: pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS, generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
  1. Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat și ca atare reprezentanții Organizatorului nu vor putea contacta participanţii la campanie;
  2. Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al Campaniei. Pentru înscrierile prin SMS, Organizatorul va considera câştigătoare persoana care răspunde la telefonul mobil de pe care s-a făcut înscrierea câştigătoare în momentul contactării telefonice de către Organizator pentru anunţarea câştigului;
  3. Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada Campaniei produse neparticipante;
  4. Pierderea bonurilor fiscale;
  5. Bonuri fiscale deteriorate, incomplete sau necorespunzătoare din punct de vedere al conținutului;
  6. Lipsa de pe bonul fiscal înscris a Produselor Participante;
  7. SMS-urile ce conțin numărul de bon fiscal/factura fiscală scris(ă) greșit față de cel de pe bonul fiscal/factura fiscală fizică;
  8. SMS-urile care nu sunt expediate de pe un număr de telefon din rețelele Orange, Vodafone, Telekom sau Digi;
  9. SMS-urile trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de către Participanți din motive tehnice sau independente de voința Organizatorului;
  10. Eventualele dispute legate de dreptul de proprietate asupra bonurilor sau conținutului acestora.
  11. Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare care conţin informaţii false ori vădit eronate și care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.
  12. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în Campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.
  13. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Campaniei.
  14. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului Participant și implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
  15. Participanții acceptă cu titlu definitiv toate deciziile adoptate de Organizator în privinta Câştigătorilor, precum și a calendarului extragerii sau a altor schimbări legate de implementarea acesteia.
  16. Organizatorul nu răspunde în niciun fel pentru daunele directe sau indirecte care rezultă din participarea Participanților la Campanie cu exceptia cazului în care acestea se datorează unor acte de neglijență gravă sau unor acte intenționate de care este responsabil Organizatorul.

 

SECȚIUNEA 12. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

  1. Detaliile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regăsi în Anexa nr. 1 a prezentului Regulament.
  2. Solicitări referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în legatură cu Campania se pot depune conform indicațiilor din Anexa nr. 1.
  3. Orice Participant care se inscrie in Campanie a inteles motivul pentru care sunt colectate, procesate si stocate datele sale personale pe durata Campaniei, iar aceste motive sunt: partciparea la Campanie, obtinerea premiului, indeplinirea obligatiilor legale de catre Organizator. In cazul refuzului, Participantul isi pierde statutul de Participant valid, intrucat procedura de validare nu va putea fi indeplinita.

 

SECȚIUNEA 13. ÎNCETAREA/ÎNTRERUPEREA CAMPANIEI

 

  1. Campania poate înceta înainte de termen, în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră sau caz fortuit, în acceptiunea art. 1351 și 1352 din Codul Civil.
  2. Campania mai poate înceta înainte de implinirea perioadei stabilite, ori poate fi suspendată oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație.
  3. Dacă un eveniment de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, impiedică sau întârzie total sau partial executarea Regulamentului și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. În cazul în care invocă forța majoră, Organizatorul este obligat să comunice existența acesteia Participanților la Campanie, în termen de maximum 10 (zece) zile lucrătoare de la apariția cazului de forţă majoră.

 

SECTIUNEA 14. LITIGII

 

  1. Eventualele litigii apărute între Organizator și/sau Agenție, pe de-o parte, și Participanţii la Campanie, pe de altă parte, se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care orice Participant are de semnalat un incident în legătura cu desfășurarea Campaniei sau dorește să formuleze o reclamație, înainte de orice acțiune în justiție sau procedură contencioasă în fața oricărei autorități publice, acesta se va adresa Agenției cu o sesizare/reclamație în acest sens, în formă scrisă, la adresa rb@theotheragency.ro, în termen de maximum 10 zile de la data apariției incidentului, dar nu mai târziu de 2 zile după data încetării Campaniei. După expirarea acestui termen, Agenția nu va mai lua în considerare nicio reclamație. Agenția, care este raspunzatoare de implementarea Campaniei, va formula un răspuns scris la sesizarea/reclamația înaintată în termen de 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea sesizării/reclamației.
  2. În cazul în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente material de la sediul Organizatorului.

 

SECȚIUNEA 15. CLAUZE FINALE

 

  1. Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale şi aplicabile tuturor Participanţilor.
  2. Premiile neacordate vor rămâne în posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea în maniera pe care o va considera necesară sau potrivită intereselor sale.
  3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Campaniei.

 

Prezentul Regulament împreună cu toate anexele sale care fac parte integrantă din acesta se autentifică într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial. Biroul notarial eliberează 3 duplicate, din care unul va rămâne în arhiva biroului notarial și două vor fi acordate Organizatorului.

 

RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L.,

Prin Agenție Împuternicită

The Other Agency

Reprezentata prin Stelian Tudorache, Administrator

 

 

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei “Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!

 (“Campania”)

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -

 

 

  1. Date privind operatorul de date cu caracter personal și împuternicitul

 

  • În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de catre RB (Hygiene Home) Romania SRL, persoană juridică română cu sediul în Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC, J40/18312/2018, având cod TVA RO 40361179, în calitate de operator de date cu caracter personal în sensul prevederilor GDPR (denumita în continuare "Operatorul"),
  • prin intermediul agenției The Other Agency SRL, cu sediul în Bucureşti, str Ghidigeni, nr 49, sector 5, București, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr.J40/ 13771/ 2014, cod unic de înregistrare 33844740, în calitate de împuternicit al Operatorului în sensul prevederilor GDPR (denumita în cele ce urmează “Împuternicit”)
  • Orice aspecte legate de prelucrarea datelor cu caracter personal se pot adresa de Participanți Operatorului la datele de contact: RB (Hygiene Home) Romania SRL, persoană juridică română cu sediul în Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC, J40/18312/2018, având cod TVA RO 40361179, telefon: +40 21 529 6700 și +40 21 529 6799.

 

  1. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei

 

În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la Participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:

  1. Nume și prenume;
  2. Număr de telefon mobil;
  • Adresa de email (doar în cazul câștigătorilor/rezervelor);
  1. Data nașterii (doar în cazul câștigătorilor/rezervelor);
  2. Adresa poștală de livrare premiu (doar în cazul câștigătorilor/rezervelor);
  3. Codul numeric personal - va fi colectat doar în cazul câștigătorilor pentru care Operatorul este obligat la reținerea și virarea impozitului din premii, conform reglementărilor fiscale în vigoare.
  • Semnătura de pe procesul verbal de predare-primire a premiului;

 

  1. Scopul prelucrării

 

Datele cu caracter personal ale Participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator prin intermediul Împuternicitului în vederea:

  1. Organizării și desfășurării Campaniei pentru înscrierea Participanților;
  2. Desemnării și validării câștigătorilor;
  • Atribuirii premiilor câștigătorilor;
  1. Indeplinirea obligațiilor legale și financiar-contabile ale Operatorului.
  2. Prevenirea și combaterea fraudelor, soluționarea plângerilor legate de desfășurarea Campaniei.

 

  1. Temeiul juridic al prelucrării

 

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în scopul îndeplinirii contractului la care persoana vizată este parte (acceptarea de către persoana vizată a Regulamentului și a anexelor la acesta și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract) și în scopul îndeplinirii obligațiilor legale ale Operatorului, inclusiv în domeniul financiar-contabil.

În plus, datele cu caracter personal vor putea fi prelucrate în temeiul interesului legitim al Operatorului în ceea ce privește prevenirea și combaterea fraudelor, soluționarea plângerilor legate de desfasurarea Campaniei (art. 6 alin. (1) lit. f) din GDPR).

 

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

 

Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul Campaniei de către Operator vor fi dezvăluite Împuternicitului, precum și autorităților, în măsura în care este necesar pentru respectarea obligațiilor legale de către Operator. De asemenea, datele personale vor mai putea fi dezvăluite, numai în masura în care este necesar, următoarelor categorii de terți.

-               societăți care furnizează produse și servicii Operatorilor si/sau Împuternicitului, cum ar fi furnizori de sisteme IT și furnizorii de servicii de asistență aferenți, inclusiv furnizorii de servicii de telecomunicații, realizare copii de rezervă și recuperare în caz de dezastru, servicii de securitate informatică și alti furnizori de servicii externalizate, cum ar fi stocare în afara spațiului de producție propriu și furnizori de servicii de stocare în sistem cloud;

-               alte entități cum ar fi autorități de reglementare, contabili, auditori, avocați sau ali experți externi, în cazul în care activitatea lor necesită aceste informații;

-               curieri implicați în desfășurarea Campaniei.

 

Terții cărora le sunt transmise sau puse la dispoziție informațiile personale ale Participanților, în temeiul paragrafului de mai sus, sunt limitați (prin lege și prin contract) cu privire la modul în care pot folosi aceste date. Operatorul se asigură că orice terți cărora le sunt divulgate voluntar date cu caracter personal sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și securitate în acord cu prezenta notă de informare și legislația aplicabilă (pentru evitarea dubiilor, acest lucru nu se poate aplica acolo unde divulgarea nu este decizia voluntară a Operatorilor).

Cu excepția celor detaliate mai sus, Operatorul nu va divulga vreunui terț vreo parte din datele cu caracter personal prelucrate în legătură cu Campania, fără a informa persoanele vizate, sau, dacă este cazul, fără a obține în prealabil consimțământul acestora.

 

  1. Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

 

6.1. Datele cu caracter personal ale Participanților declarați necâștigători vor fi stocate timp de 90 de zile de la încheierea Campaniei.

6.2. Datele cu caracter personal ale câștigătorilor pentru care Organizatorul nu are obligații legale cu privire la reținerea și virarea impozitului din premii vor fi stocate atât cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne privind retenția datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile, dar nu mai mult de 3 ani de la data colectării acestora.

6.3. Datele cu caracter personal ale câștigătorilor pentru care Organizatorul are obligații legale cu privire la reținerea și virarea impozitului din premii vor fi stocate conform prevederilor legale aplicabile în materie financiar-contabila, respectiv 5 ani calculaţi de la data de 1 iulie a anului următor celui încheierii exerciţiului financiar în care au fost întocmite documentele aferente.

6.4. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va șterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare și stocare, impunând Împuternicitului/ Împuterniciților obligații similare.

 

  1. Drepturile persoanelor vizate

 

7.1. Persoanele vizate beneficiază de următoarele drepturi, în limita permisă de lege:

  1. dreptul de retragere a consimțământului cu privire la prelucrare, în orice moment, fără ca aceasta să afecteze legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia, atunci când prelucrarea se bazează pe acest temei;
  2. dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  1. dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal;
  2. dreptul la restricționarea prelucrării;
  3. dreptul de a se opune prelucrării, exceptând cazul în care dispoziții legale prevăd contrariul;
  • dreptul la portabilitate a datelor;
  • dreptul de a depune o plângere în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

7.2. Desemnarea câștigătorilor Campaniei se va face prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fără intervenție umană.

7.3. Participanții își pot exercita drepturile menționate anterior fie prin transmiterea unui e-mail la adresa PrivacyOffice@rb.com fie printr-o cerere scrisă, datată, semnată și adresată Împuternicitului la adresa sediului social menționată în clauza 1.2 din prezenta anexă.

 

  1. Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor

 

Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate, date aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ Împuternicitul primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi imediat șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului/Împuternicitului. În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.

 

  1. Securitatea datelor cu caracter personal

 

9.1. Operatorul se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. Operatorul se obligă să impună Împuternicitului obligații similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

 

  1. Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

 

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștința Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost inștiințate cu privire la Regulament. 

 

  1. Alte prevederi

 

În măsura în care în cadrul campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terte persoane, participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate și faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfăşurării Campaniei şi că au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, Participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezentei secțiuni.

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în mod particular în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

 

RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L.,

Prin Agenție Împuternicită

The Other Agency

Reprezentata prin Stelian Tudorache, Administrator

 

 

ACT ADITIONAL LA

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”

ORGANIZATĂ în PERIOADA 1 – 29 februarie 2024

 

 

  1. Organizatorul Campaniei promoționale Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!” (denumită în continuare „Campania”) este societatea RB (HYGIENE HOME) ROMANIA S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în Bulevardul Iancu de Hunedoara, nr. 48, clădirea Crystal Tower, etaj 12, Sector 1, București, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/18312/2018, EUID ROONRC. J40/18312/2018, având cod unic de înregistrare 40361179, denumită în continuare "Organizatorul", dispune:
  2. modificarea alineatului 10 din SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂȘURARE și DURATA CAMPANIEI din REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”, astfel: Campania este organizată pe teritoriul României, în toate magazinele fizice toate magazinele Bebe TEI și Farmacia TEI (Farmacia Tei Dristor, Farmacia Tei Rahova, Farmacia Tei Popesti), precum si în magazinele online https://comenzi.bebetei.ro/ și https://comenzi.farmaciatei.ro/ (denumite in continuare „Magazine Participante”) de pe teritoriul Romaniei care comercializeaza produsele aflate sub marca Lovela, marca ce ii apartine Organizatorului. sau asupra cărora Organizatorul are un drept de folosință, conform orarului de funcționare al acestora și cu respectarea condițiilor de vânzare/cumpărare aferente, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  3. modificarea alineatului 11 din SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂȘURARE și DURATA CAMPANIEI din REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”, astfel: In magazinele Bebe TEI, campania va începe pe data de 01 februarie 2024 ora 00:00:00, și va dura până pe 29 februarie 2024, ora 23:59:59, in magazinele Farmacia TEI, campania va începe pe data de 09 februarie 2024 ora 00:00:00, și va dura până pe 29 februarie 2024, ora 23:59:59, denumite în continuare “Perioada desfășurării Campaniei” sau “Perioada Campaniei”.
  4. Restul stipularilor Regulamentului raman neschimbate.

 

 

Prezentul act aditional face parte integranta din Regulamentul campaniei promotionale Oferă-i micuțului tău siguranța Lovela!”.

 

RB (Hygiene Home) Romania SRL,

 

Prin The Other Agency SRL

Reprezentata prin Stelian Tudorache

Vezi Politica de confidentialitate date personale